Mr T
VIP
Tietysti käyttää. Ainakin minun nuoruudessani käytti. Älä nyt vaan sano, että nykyaika on pilannut pohjalaisetkin. Menee viimeinenkin usko maailmaan...Ei kyllä kaikki pohjalaiset käytä piimää
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietysti käyttää. Ainakin minun nuoruudessani käytti. Älä nyt vaan sano, että nykyaika on pilannut pohjalaisetkin. Menee viimeinenkin usko maailmaan...Ei kyllä kaikki pohjalaiset käytä piimää
Mulla sama. Tosin mä en tunnu ehtivän juuri mitään mitä haluaisin tehdä. Hädin tuskin saan tehtyä sen mitä pitää tehdä. Kesälomalla ehdin välillä tuijottaa seinää ja olo tuntui ylelliseltä. Jännä miten erilaisia elämän haasteet itse kullakin ovat.Ei oo tylsää.
Puoliakaan ei ehdi, mitä haluaisi tehdä.
Kiitos kysymästä. Suunnitelma muuttui lähtöaamuna kun jokivedet viileni - ajeltiin koillismaalle jossa paiskattiin kaksi päivää perhoa, mitallista harjusta tuli ihan hyvin.Mites ruotsin vesillä meni? Mun norjan reissu meni sateessa ja liian lämpimien vesien kanssa, melkein mp reissu, mut ei ihan kuitenkaan. Paikka oli hieno.
Ei mitää buranaa, varsinkaan reenin takia. KESTÄ SE.Peukku on kipeä. Eilen tökkäsin siihen ruuvimeisselillä, tänään poltin sen misokeitossa.
Leikin salilla ihan pikkupainoilla, muka jalkoja treenaten, mutta siltikin taidan ottaa buranan illalla.
Ei todellakaan, hyi ny vittu jotain piimää.Ei kyllä kaikki pohjalaiset käytä piimää
Siinä ois tohtorille pariksi illaksi pilkkomista:
![]()
Ei tarvitse ottaa omaa kirvestä mukaan.
Voin pari oluttakin tarjota.
Itse pistellyt piimän kanssa, peijjoonan hyvää. Eipä ole kyllä aikoihin tullut syötyä -> ostoslistalle.
Onhan se talkkuna aika ärjyä voimaruokaa.