Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pekoni hampurilainen.
1000008425.webp

Ei oo tylsää.
Puoliakaan ei ehdi, mitä haluaisi tehdä.
Mulla sama. Tosin mä en tunnu ehtivän juuri mitään mitä haluaisin tehdä. Hädin tuskin saan tehtyä sen mitä pitää tehdä. Kesälomalla ehdin välillä tuijottaa seinää ja olo tuntui ylelliseltä. Jännä miten erilaisia elämän haasteet itse kullakin ovat. 🤔

On tullut koettua aikalailla kaikki mahdollinen (paitsit lapset ja ruuhkavuodet) tuon tylsyyden suhteen. On oltu äärimmäisen hektisessä työssä ja vapaa-aikakin oli silloin melko kiireistä. Oli parisuhde ja muutakin puuhaa vapaalla harrastusten, vapaaehtoistyön ja kavereiden kanssa. Tuntui ettei aika riittänyt kaikkeen silloin.
Siitä sitten välimallin kautta eli sopivasti tylsyyttä ja aktiivisuutta tähän nykytilaan. Nykytila on oikeasti tosi tylsää. Tylsä työ ja vapaa-ajan aktiviteettia niukasti. Nyt jäi harrastuksiakin paljon pois tilapäisen vamman vuoksi. Naisseuraakaan ei ole nyt ollut moneen kuukauteen.

Paras itselle on tuo välimalli jossa on sopivasti löysää aikaa niin töissä kuin vapaalla, mutta kuitenkin sopivasti puuhaa. Nyt kyllä meinaa kuolla tylsyyteen. Sekä töissä että vapaalla.

Vähemmän tylsä työ löytyy aikanaan, tosin tässä lamassa voi mennä aikaa. Muutama kymmenen hakemusta laiteltu vuoden sisällä tuloksetta. Joskus se talous elpyy, oletettavasti. Harrastusmahdollisuuksiakin on taas kun kävely sujuu. Mitähän sitä keksisi harrastukseksi syksylle. Jotain uutta tekis mieli koittaa. Opiskelukin kiinnostaa työn ohella, tosin en päässyt ylempään AMK:hon nyt syksyksi. Aikanaan sinnekin tai yliopistoon sitten.

Naisseurasta en sitten tiedä. Kivahan se olisi joku löytää, mutta en sen varaan laske. Jotain pientä säpinää kyllä kaipaisi, mutta usein niistäkin tulee lopulta paha mieli. Nyt päässyt hyvään zen-tilaan, eikä seksiä oikein tee enää mieli kun ollut jonkin aikaa ilman.

Mites ruotsin vesillä meni? Mun norjan reissu meni sateessa ja liian lämpimien vesien kanssa, melkein mp reissu, mut ei ihan kuitenkaan. Paikka oli hieno.
Kiitos kysymästä. Suunnitelma muuttui lähtöaamuna kun jokivedet viileni - ajeltiin koillismaalle jossa paiskattiin kaksi päivää perhoa, mitallista harjusta tuli ihan hyvin.

Taimenet oli painellu hellettä karkuun syvempiin vesiin, kovasta yrityksestä huolimatta niitä ei tullut kuin pari pientä.

Peukku on kipeä. Eilen tökkäsin siihen ruuvimeisselillä, tänään poltin sen misokeitossa.

Leikin salilla ihan pikkupainoilla, muka jalkoja treenaten, mutta siltikin taidan ottaa buranan illalla.
Ei mitää buranaa, varsinkaan reenin takia. KESTÄ SE.

Ei kyllä voi valittaa tylsyydestä.
Töissä menee oma aikansa, salilla samoin.
Töissä ei paljoa sosialisoi, salilla ei tuu edes moikkailtua kun en kuulu kenenkään moikkaus-rinkiin.
Kavereita ei ole, sukulaisten kanssa ei pietä yhteyksiä.
Kotona ny on omakotitalos aina hommaa enempi ku kerkeis.
Nautin kun saan vaikka tunnin vaan istua ja möllöttää. 😌

Tylsyys tappaa, joten on tapettava tylsyys. Minulla tekemistä ja menemistä rajoittaa rahapula - ideoita kyllä on. Neiti Kesäheinään on mennyt suurinpiirtein yhden kuukauden tulot, joten loppuvuoden minä syön kaurapuuroa ja pihistän kaikesta.
Paitsi kissoihin liittyvistä kuluista 😺

Itse pistellyt piimän kanssa, peijjoonan hyvää. Eipä ole kyllä aikoihin tullut syötyä -> ostoslistalle.

Minä viilin: väh. viitenä vuorokautena viikossa

viiliä ja talkkunaa löytyy, aina, huushollistani

Muistan kanssa että isoäidin mökillä olisi talkkunaa joskus maisteltu. Mutta nuo happamat maitojuomat ja muut sörsselit ej. Juustot joo, siihen raja.

Back
Ylös Bottom