Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä ns normaalit ihmiset si tekee jos tulee huono unikausi?

tiedän aina mistä ne huonot unet johtuu ja tilanne korjaantuu kun lopetan välittömästi ne toimet joista se on aiheutunut

unitilanne palautuu näin toimiessani hyväksi viimeistään 24h kuluttua, eli max yksi huonommin maattu yö on enää edessä

Riippuu tietysti, mitä "hyvällä miehellä" tarkoitetaan

Minulle ainakin tuli eilen taas niin paha mieli itsestäni

kohtasimma sattumalta kaupassa erään henkilön kanssa, ja Minä olin taas niin paskan jäykkä jätkä(tottakai, koska täysinselvinpäin), ettei varmasti ollut kohtaamisessamme minkäänlaista lämpöä havaittavissa, kylmyys tod.näk. hohkasi välillämme, onely

aivam turha haaveilla mistään

Sain tietää, että paikkakunnalla on oma eläinmaailman Dr Glaukomflecken 👀 Ehkä täytyy vierailla hänen vastaanotollaan Neiti Kesäheinän kanssa.

Sen verran pitää pätäkkää löytyä.

Täytynee joskus tarkasti laskea, paljonko Ainon kilohinnaksi muodostui näiden tapahtumien seurauksena. Arviolta 500€ tällä hetkellä. Valitettavasti suurin osa paskalafka Evidensian rikastuttamiseen.

Ensimmäinen kerta sairastumisen jälkeen kun köllivät vierekkäin 💕 Tähän asti Masa on vaan sähissyt ja murissut oudosti käyttäytyvälle ja vieraalle haisevalle Ainolle.
Siinä on turvallista ja lämmintä Ylen Sankian Prihan läheisyydessä.
20250813_084617.webp

Jos olisi enemmän rahaa tallessa niin irtisanoisin itseni samantien.

Asiaan liittyy: company portal, WSL, pakotetut päivitykset.

Sama!

En keksi mitään erityistä mikä liittyis. Röi on kivaa ja jos/kun on pakko röi tehä niin mieluusti teen tätä. Liqu, edut, olot, ressinmäärä hipoo erin:omaista.

Röin määrä on yksinhuoltajalle passeli. Periferian kustannustasoon nähden erinomainen elanto. Saa vaikuttaa, tulee kuulluksi ja nähdyksi. Ei vastuuta.

En silti tekis päivääkään ellei olis pakko.

En silti tekis päivääkään ellei olis pakko.
Jos vain olisi itsevarmuutta, jättäytyisin pois työelämästä, veivaisin osakkeilla päivä/viikkokauppaa ja nostaisin härskisti työttömyyskorvausta. Jos töihin määrättäisiin, esittäisi varttihullua, että pääsisi takaisin kotia päivärahalle.
En usko että ansioissa montaa saturaista kuussa häviäisi. Koska elämme niin pähkähullussa systeemissä.

Toinen kysymys olisi, kuinka sitä erakoituisi ja tippuisi pois kartalta maailman menosta, jos ei enää kävisi yhtään missään tai tapaisi ketään. Jotain sosiaalista toimintaa olisi kuitenkin pakko kehitellä ruudulla päivystämisen lisäksi.

ja voisithan tehdä myös päivisin niitä kauppoja vaikka kahvilassa istuessa?

&kiireisten imisten touhuja seuraillen

Minulle muuten tänä ja viimeviikolla tullut kuntoilusalilla NAISiminen "juttelemaan"

elämme kummallisessa maalimassa!!!!!!

(se sama nainen molemmilla kerroilla)

eilen siis Minua lähestyttiin ensin maitokaupan pihassa ja sitten vielä peräjulkua cuntoilusuoritteiden äärellä

silti jäi paha mieli, johtuen siis täydellisesti omasta kyvykkyydettömyydestäni

Mies on mukava, seksi on hyvää ja sitä on paljon, hän kohtelee mua kuin kuningatarta. Saan oikeastaan kaiken mitä tarvitsen mutta mä en vaan tunne mitään rakkauden tunteita.
Mies toki voi töiden puolesta helposti muuttaa perässä jos niikseen tulee

Saattaa olla. Useita työpaikkoja oon hakenut ilman tulosta
Juuri eilen threadsin puolella aiheutti pahennusta jonkun miehen laittama kuva jossa kuvatekstinä jotenkin näin "jos hän ei kohtele sinua kuin kuningasta, niin miksi hän luulee ansaitsevansa kuningattaren kohtelun" tjs. Okei lopputeksti häneltä oli varsin tökerösti kirjoitettua sovinisti paskaa, vaikka tajusin kyllä sen pointin mitä hän haki ja moni feministi oli jo vetänyt saharan verran hiekkaa dyyneihinsä niin oikeeta keskustelua ei päässyt syntymään.

Anyways pointti se mitä taisin sanoa jossain ketjussa aiemmin omista havainnoista, että parhain suhdedynamiikka on tökerön kuvatekstin kaltainen. Oon itse pari kertaa ollut se likainen kerjäläinen vain nostamassa kuningatarta ylös ja se ei riitä. Mutta jos itse saan kunnioitusta/fiilistä että toinen nostaa mua, niin palautan sen puolitoistakertaisena.

Ehkä jatkoa toisessa ketjussa koska tässä postauksessa liian vähän tissejä, alkoholia ja tennishameita

Puola on ymmärtääkseni yksi muukalaisvastaisimpia maita Euroopassa. Saa korjata, jos käsitys on väärä, mutta tässä lienee yksi syy siihen, että kansalaiset näyttävät kovin homogeenisilta. Siellä on vaikeuksia valkoisellakin maahanmuuttajalla.

Oli niin hyvä ja silmiä avaava koulutuskokemus tässä hiljattain, että olen useamman itkun joutunut sen takia vapauttamaan vielä jälkikäteenkin pyörien pyöriessä pääkopassa.

Sitä luulee, että näillä kilometreillä mitään perustavanlaatuista järistystä ei enää voisi tuolla tavalla järjestyä, mutta niin vaan kävi. Sain valtavan annostuksen rohkaisua, jota en tiennyt tarvitsevani, enkä ollut tajunnut, että miten suunnattoman varovainen minusta on menneiden vuosien aikana alkanut tulla.

On sellainen tunne, että tästä seuraa jotain isoa.

Miettiny tota uniasiaa, kun puhuu jollekkin unihäiriöistä. Niin AINA ja siis ihan joka ainoa ihminen, vastaa ”miten oikeen pärjäät, no näköjään pärjäät”
Tota, mikä on vaihtoehto?
Kyllä mua väsyttää aina, mutta siis lopetanko työssäkäynnin ja kaiken?
Mitä ns normaalit ihmiset si tekee jos tulee huono unikausi?
Lopettavat koulun, työn, harrastukset jne?
En ymmärrä tota ”näköjään pärjäät”-lausahdusta. Kun en vittu pärjää, mutta jos ei nuku koskaan ni hittoakos sitä voi ku jatkaa eteenpäin. 🤔😌
Kai se on niitä tyhjiä lauseita mitä sanotaan kun ei keksitä muuta, en tiä kun mä en puhu sellasia. 🤨 tai ainakaa omasta mielestä. 🫣
Se on vähän ku sama valittaa lääkärille jotain kipua, ja sit kysytään et onko se siedettävää. No kai se on, kun oon sitä sietänyt enkä vielä kuollut, mutta ei se silti tarkoita että tilanne on siedettävä tai hyvä. Meillä työterveydessä tykkäävät kirjata noita siedettävyys-asioita ja sit niiden pohjalta tehdä hyvin vähän tai ei mitään konkreettista.

Back
Ylös Bottom