Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä tein kyllä Puolassa piipahtaessani täysin erilaisia huomioita

pidin Puolasta, näkemäni perusteella!

ei näkynyt pääkaupungissa kaupungilla kulkiessa matun matua! aborginaaleja ja turisteja, onely
Samansuuntaisen havainnon tein toissa kevään Gdanskissa. Timoja, yön sellaisia, näin kerran ratikassa.

Oot kyllä hetken siitä jo haaveillut muistaakseni. Ei muuta kuin työpaikka edellä, mistä tärppää mukavaa duunia ni sinne auton keula ja menoksi. Ei tainnut sellaista rakkautta nyt kuitenkaan lehahtaa että se sitoisi vai?
Mies on mukava, seksi on hyvää ja sitä on paljon, hän kohtelee mua kuin kuningatarta. Saan oikeastaan kaiken mitä tarvitsen mutta mä en vaan tunne mitään rakkauden tunteita.
Mies toki voi töiden puolesta helposti muuttaa perässä jos niikseen tulee
Tästä tulee samanlainen ikuisuusprojekti kuin kuvasta tennishameessa. Year 13 and still counting.
Saattaa olla. Useita työpaikkoja oon hakenut ilman tulosta

Samansuuntaisen havainnon tein toissa kevään Gdanskissa. Timoja, yön sellaisia, näin kerran ratikassa.
Intialaisia kyllä löytyi Krakovasta, niitä IT-hemmoja. Oli oikein tanssibaari, jossa oli bollywood teemailta.

Puolalaisten isäntien kanssa paljon yhteistä, tykättiin vodkasta, ei tykätty venäläisistä.

Huuomenta, aamukahvit ja uutiset. Onkohan tässä paljonkin tapahtunu ku nukuin pari tuntia?

Herätyyyyyyyys!
Tai ei oikeastaan, mutta kissansa hyvinvoinnista äärettömästi huolestunut keski-ikäinen täti ilmeisesti lopetti unensa nyt 🫤

Pitänee pyytää tsykiatrilta jotain, jos tämä.jatkuu. Unettomuus ei sovi minulle ollenkaan. Sillä tuppaa olemaan huonoja seurauksia.

Kyllähän sitä nuorena tyttönä Kannaksella tuli oltua vähällä unella, mutta silloin oltiinkin Isänmaan Asialla.

Mies on mukava, seksi on hyvää ja sitä on paljon, hän kohtelee mua kuin kuningatarta. Saan oikeastaan kaiken mitä tarvitsen mutta mä en vaan tunne mitään rakkauden tunteita.
Mies toki voi töiden puolesta helposti muuttaa perässä jos niikseen tulee

Saattaa olla. Useita työpaikkoja oon hakenut ilman tulosta
Tossa saattaa olla tuo valitettavan perinteinen naisten ongelma.
Valitettavan usein naiset ei pysty olemaan onnellisia kun löytävät miehen jolta saavat kaiken. Tavallaan tarvitsevat vähintään alitajuisesti ns ongelmia ja siksi se hyvä mies harvoin riittää. Tästä ihan jopa tutkimuksia muistaakseni 🤔

Herätyyyyyyyys!
Tai ei oikeastaan, mutta kissansa hyvinvoinnista äärettömästi huolestunut keski-ikäinen täti ilmeisesti lopetti unensa nyt 🫤

Pitänee pyytää tsykiatrilta jotain, jos tämä.jatkuu. Unettomuus ei sovi minulle ollenkaan. Sillä tuppaa olemaan huonoja seurauksia.

Kyllähän sitä nuorena tyttönä Kannaksella tuli oltua vähällä unella, mutta silloin oltiinkin Isänmaan Asialla.
Ei sitä unta tarvi, mäkää koskaa juuri nukkunu ja ”hyvä” tuli 🫣

Riippuu tietysti, mitä "hyvällä miehellä" tarkoitetaan, mutta jokaisella ihmisellä on joskus ongelmia jollakin elämänsä osa-alueella. Se on inhimillistä ja täysin normaalia. Keneltäkään ihmiseltä ei myöskään voi saada "kaikkea". Täydellisen näköinen Instagram-elämä ja siirappimaiset, lapselliset liirumlaarumit kaiken täyttävästä, ikuisesta parisuhderakkaudesta eivät vastaa todellisuutta.

Pienen vauvan koko elämä on äidin maitoa antava rinta ja pieni vauva on koko oman maailmansa keskipiste. Tähän autuuden tilaan ei ole paluuta.

Tossa saattaa olla tuo valitettavan perinteinen naisten ongelma.
Valitettavan usein naiset ei pysty olemaan onnellisia kun löytävät miehen jolta saavat kaiken. Tavallaan tarvitsevat vähintään alitajuisesti ns ongelmia ja siksi se hyvä mies harvoin riittää. Tästä ihan jopa tutkimuksia muistaakseni 🤔
Varmaan jotain sellaista, ei oo traumakemiasuhde.
Oikeastaan tää noudattaa ihan samaa kaavaa (paitsi seksin määrä) kuin edellinen suhde paitsi että mä oon nyt se joka ei tunne mitään

Miettiny tota uniasiaa, kun puhuu jollekkin unihäiriöistä. Niin AINA ja siis ihan joka ainoa ihminen, vastaa ”miten oikeen pärjäät, no näköjään pärjäät”
Tota, mikä on vaihtoehto?
Kyllä mua väsyttää aina, mutta siis lopetanko työssäkäynnin ja kaiken?
Mitä ns normaalit ihmiset si tekee jos tulee huono unikausi?
Lopettavat koulun, työn, harrastukset jne?
En ymmärrä tota ”näköjään pärjäät”-lausahdusta. Kun en vittu pärjää, mutta jos ei nuku koskaan ni hittoakos sitä voi ku jatkaa eteenpäin. 🤔😌
Kai se on niitä tyhjiä lauseita mitä sanotaan kun ei keksitä muuta, en tiä kun mä en puhu sellasia. 🤨 tai ainakaa omasta mielestä. 🫣

Riippuu tietysti, mitä "hyvällä miehellä" tarkoitetaan, mutta jokaisella ihmisellä on joskus ongelmia jollakin elämänsä osa-alueella. Se on inhimillistä ja täysin normaalia. Keneltäkään ihmiseltä ei myöskään voi saada "kaikkea". Täydellisen näköinen Instagram-elämä ja siirappimaiset, lapselliset liirumlaarumit kaiken täyttävästä, ikuisesta parisuhderakkaudesta eivät vastaa todellisuutta.

Pienen vauvan koko elämä on äidin maitoa antava rinta ja pieni vauva on koko oman maailmansa keskipiste. Tähän autuuden tilaan ei ole paluuta.
No mä tarkoitan tilanteita joissa nainen itse sanoo saavansa joltain mieheltä kaiken mitä haluaa ja tarvitsee. En puhu täydellisestä ihmisestä vaan just sitä, kun nainen kokee että juuri se hänen mies on kaikella tavoin oikea ja tekee kaiken oikein. Silti naisella on tunne, että kaipaa jotain mitä ei osaa sanoa. Ja näistä syistä aika moni suhde kaatuu. Kovin usein sitten jälkeenpäin kadutaan kun menetti hyvän miehen. Moniko kaipaa sitä jännitystä sitten ja ns pahaa poikaa, vaikkei niistä toimivaa suhdetta saa.
En toki väitä etteikö miehetkin kyllästyis jne, mutta uskallan väittää että naiset pätkäsee suhteen herkemmin. Ihan tilastollisestikkin.

Ja ei, tämä EI liity Poppiksen tilanteeseen nyt, tuli vain ajatushautomo siitä viestistä. 😁

Arvo Ylppö nimesi lempiruuikseen voin ja sokerin. Hän piti säännöllisiä elämäntapoja jopa vaarallisina, ja nukkui vain viisi tuntia yössä. Ylppö kuoli 28. tammikuuta 1992 104-vuotiaana.

Ei tämmöisestä ohjelman vääntämisestä ja monimutkaisten/sekavien sekvenssi/säätätökuvioiden vääntämisestä tule yhtikäs mitään, jos ei saa yöllä syystä tai toisesta nukuttua. Se on sitten ihan yhtä tyhjän kanssa istumista. Pahimmassa tapauksessa saa tehdä kokonaan uusiksi, kun ei vaan voi saada huonoa ideaa toimimaan.

Varmaan jotain sellaista, ei oo traumakemiasuhde.
Oikeastaan tää noudattaa ihan samaa kaavaa (paitsi seksin määrä) kuin edellinen suhde paitsi että mä oon nyt se joka ei tunne mitään
Kyllähän noita tulee ja menee. Varmasti useimmilla on vastaavia kokemuksia.
Itekki tapaillu jotain todella hyvää naista, ja kaiken pitäs olla hyvin. Jostain syystä ei vaan tunnepuoli herää. Ja sitten päinvastoin toisella kertaa. Yleensä oon osannu kyllä löytää mahdollisen syyn, näin analyyttisenä ihmisenä. Mutta varmaks koskaa tiä.

Back
Ylös Bottom