Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä annan mun turvakengät kokoa 37 vaikka heti jos saatte mahtuu jalkaan ne :D

Joku mongoloidi oli kiskonut mun jääkaapin irti seinästä ja nyt ehrami on lämmintä ja kaappi vetinen.

Vartija olen. Saat tulla tekee nää vuorot mitä nytki teen, saat olla ihmisten kanssa tekemisissä ja sulle kerrotaan kuinka paska olet ihmisenä, kuinka paska paikka tämä kunta on asua ja kuinka Jumala on ihana.

Just, ei olis minusta tuohon hommaan.
Luultavasti ampuisin jokaisen valittajan tai viskoisin niska-perse otteella pihalle.
Ei vaan riittäis pinna kuunnella tuollaista.

Mä voisin alkaa valua sinne Laakson sairaalalle.

Just, ei olis minusta tuohon hommaan.
Luultavasti ampuisin jokaisen valittajan tai viskoisin niska-perse otteella pihalle.
Ei vaan riittäis pinna kuunnella tuollaista.
Tietäisit vain kuinka lähellä itselläkin pari kertaa ollut.

jepu: Tuleeko susta hoitsu? :kuola:

Hajotkaa töihinne. Vietän vapaapäivää tekemättä mitään.:dance:

Heissan! Olipas muuten aika kamala yö. Katoin hetken aikaa ennen koisimista vielä jotain ohjelmaa Teemalta, jossa oli aiheena leffamusiikki. Siinä sitten Halloweenin musat alkoi pyörimään päässä ja kaikki muutkin kauhujutut, joten voi arvata mitä siitä unesta tulee. Tuskanhikeä alkuyöstä ja heräsin kamalaan painajaiseen jossa oma isä yrittää kuristaa mua. :(

Ton jälkeen heräilin varmaan tunnin välein ja nyt kyllä väsyttää.
Häpi mandei vaan kaikille. :haart:

Kauheuksia nähty siis koko yö. Ja on se väärin jos oma isä kuristaa. Se on jo aika paha. Et varmaan uskalla sitä enää nähdä..:)
Saa tästä viikon mukavimmasta päivästä vielä paremman, kun ei paljoa nuku yöllä.:rolleyes:

Kauheuksia nähty siis koko yö. Ja on se väärin jos oma isä kuristaa. Se on jo aika paha. Et varmaan uskalla sitä enää nähdä..:)
Saa tästä viikon mukavimmasta päivästä vielä paremman, kun ei paljoa nuku yöllä.:rolleyes:

Kyllä sitä uskaltaa vielä nähä, asutaan vaan aika kaukana toisistamme (eri maissa). Oli vaan aika ahdistava olo kun herää siihen että otsa ihan hiestä märkänä eikä saa henkeä kun luulee että toinen kuristaa. :wtf: Toivottavasti näen ens yönä unta kukkasista, nallekarhuista ja pippel...eiku..:jahas:

Mitäs meinaat lomapäivänä tuunailla? :)

e. no just, tohon viereen jäi hengaamaan yks mieskonsultti ja kun katoin et mitä se siinä hengaa, rupesi vatkaamaan housujensa vetskaria ees-taas ja viittoi vessan suuntaan. ymmärsin asian kuitenkin niin, että hänellä on pissahätä, ei muuta... :D yök.

Mitkä ovat välit, wanhan ukon kanssa?

:haart:

Välit ukon kanssa on hyvät. Ei vain olla pitkään aikaan soiteltu kiireiden takia. Isukki asustelee San Franciscossa, joten noi ajat soitella toisillemme on aina aika huonoja. Täällä hyvin aikainen aamu jos ne soittelee iltaisin ja siellä aikainen aamu jos mä soittelen iltapäivisin. Systereiden kanssa oon enempi yhteyksissä Facebookin kautta... :)

T-Byrd sanoi:

T-Byrd sanoi:
Välit ukon kanssa on hyvät. Ei vain olla pitkään aikaan soiteltu kiireiden takia. Isukki asustelee San Franciscossa, joten noi ajat soitella toisillemme on aina aika huonoja. Täällä hyvin aikainen aamu jos ne soittelee iltaisin ja siellä aikainen aamu jos mä soittelen iltapäivisin. Systereiden kanssa oon enempi yhteyksissä Facebookin kautta... :)

Hyvä, että wanhaan isään on hyvät välit!

:)

e:
Oletko itse asunut USA:ssa?

Kyllä sitä uskaltaa vielä nähä, asutaan vaan aika kaukana toisistamme (eri maissa). Oli vaan aika ahdistava olo kun herää siihen että otsa ihan hiestä märkänä eikä saa henkeä kun luulee että toinen kuristaa. :wtf: Toivottavasti näen ens yönä unta kukkasista, nallekarhuista ja pippel...eiku..:jahas:

Huomisaamuna heräät sitten vielä märempänä..;)
Mitäs meinaat lomapäivänä tuunailla? :)

Pitäis kyllä mennä töissä käymään ja sit tota autoa vähän laitella. Siivoomista jos jaksaa ja illalla jumpalle. Siinähän tää päivä menee.

e. no just, tohon viereen jäi hengaamaan yks mieskonsultti ja kun katoin et mitä se siinä hengaa, rupesi vatkaamaan housujensa vetskaria ees-taas ja viittoi vessan suuntaan. ymmärsin asian kuitenkin niin, että hänellä on pissahätä, ei muuta... :D yök.

Niin sä ymmärsit asian noin. Se mies yritti viestittää jotain muuta..:jahas:

Back
Ylös Bottom