LT/LS voimanlähteenä vai onko tulossa ihan classicco?Taisin aiemminkin mainita, mutta nyt on vallan lähellä tässä kauppoja hieroessa, että palaisin Corvette-mieheksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LT/LS voimanlähteenä vai onko tulossa ihan classicco?Taisin aiemminkin mainita, mutta nyt on vallan lähellä tässä kauppoja hieroessa, että palaisin Corvette-mieheksi.
Nooh, kattellaan nyt, mutta C6 olisi kiikarissa, ja LS. C5 oli joskus, mutta nyt ollut pari vuotta kesäautokategoriassa "Mopar-miehenä". Itellehän ei sinänsä nuo leirit merkkaa mitään, tykkän vaan ajaa, roplata ja tuunata merkistä riippumatta.LT/LS voimanlähteenä vai onko tulossa ihan classicco?
Pelkkää Omega kolmosta, eli terveyttä edistävä välipala. Oluessa on B-vitamiineja.Sama täällä, eikä yhtään liian aikaisin. Marketin pihassa oli paistettuja muikkuja tarjolla, niin ei voinut vastustaa.
katso liitettä 271957
Kysymyksestä on ehkä aistittavissa jonkinlaista asiantuntemusta, ei siellä satu olemaan Vette pihassa?LT/LS voimanlähteenä vai onko tulossa ihan classicco?
Kuulin työkaverilta että eräs itäsuomen ornitologi oli tänään noutanut F296:sen kesäautoksi. Vähän ehkä kateellinen, mutta yritetään nyt pärjätä.Taisin aiemminkin mainita, mutta nyt on vallan lähellä tässä kauppoja hieroessa, että palaisin Corvette-mieheksi.
Ferrari on aina kova, mutta olikos tuo niitä lataushybridejä? Oman kesäauton vaatimukset onKuulin työkaverilta että eräs itäsuomen ornitologi oli tänään noutanut F296:sen kesäautoksi. Vähän ehkä kateellinen, mutta yritetään nyt pärjätä.
SF90 Hämis. Vähän käytettynä edullisesti.Ferrari on aina kova, mutta olikos tuo niitä lataushybridejä? Oman kesäauton vaatimukset on
- silmää miellyttävä (tärkein)
- bensakone (V8->)
- tehoa riittävästi
- mielellään avo tai vähintään targa (tästä voi tinkiä)
- 2 paikkainen
- taka- tai neliveto
Tähän on sanottava, että vaikka varmaan saisin ostettua vekselillä, itellä on tapana ostaa kulkineet ns. irtokäteisellä. Tuo vähän liian hapokkasn hintainen tähän periaatteeseenSF90 Hämis. Vähän käytettynä edullisesti.
Eikö se joku semmonen ole, ihan niin tarkkoja speksejä en muista, sain vain kuvia.errari on aina kova, mutta olikos tuo niitä lataushybridejä?
Ihmettelinkin, että mikä mökä kuuluu pihalle. Onneksi ei juuri sisälle.Kaveri laitto kuvan tuskan jonosta ja se on piiiiiiitkäsaas nähdä mihin aikaan pääsevät alueelle.
En siis kuulu joukkoon, kun en juo ja ole lihava(enää)Offari on ex nuorten nyk. keski-ikäisten keskivartalolihavien kohtaamis- ja vertaistuki paikka. Täällä hiilarit otetaan kaljasta ja pullasta protskut makkarasta.
Olemme yhtä lihavaaoloa.![]()
On muuten hauskaa hommaa. Hyvät muistot lapsuudesta, kun vähän jännitti ja pelotti, kylmäkin parhailla loppusyksyn tuulasreissuilla. Aina tuli kalaa. Nykyään on hyvät ledivalaisimet niin pärjää valojen kanssa ihan erilailla.Pikkunassikkana ollut isäukon kanssa tuulastamassa viimeksi. Viime kesänä hankin jo atraimen, mutta niin vaan jäi käymättä, vaikka tarkoitus oli. Mutta jospa tänä vuonna - hienoa hommaa on kyllä.![]()
Mä näin viimeks ylipäänsä pakkislaisen ööö…oiskohan ollu 2005Siinä saattas muuten porukka hämmästellä toisiaan miltä näyttää jos yhtäkkiä offarin sakki laitettaisiin samaan tilaan.
Itse en ole tainnut nähdä kuin kaksi täältä, lopuista selvinnyt puhumalla.
Selkeesti automiehiä siis. Hyvä! Ite tykkään aina, kun osataan arvostaa hienoja asioita.Eikö se joku semmonen ole, ihan niin tarkkoja speksejä en muista, sain vain kuvia.
Herra aijjemin ajeli esim GT-R:llä (jota yritti joskus myydä mulle) ja tietenkin urPo ässällä.
En tiedä mistä tuli mieleen mutta ex-mussukka oli ihan täpinöissään kun näki yhdessä paikassa Nyyssiksen, tuli tohkeissaan siihen että et arvaa kenen näin just tuolla!Mä näin viimeks ylipäänsä pakkislaisen ööö…oiskohan ollu 2005
Sillo Miken kanssaki höpötelty usein.
Pitäsköhä laittaa salille vanha pakkishuppari vuostuhannen alusta![]()
Mä en oo koskaan nähnyt ainuttakaan. Tavallaan tekisi ehkä mielikik nähdä, mutta.Mä näin viimeks ylipäänsä pakkislaisen ööö…oiskohan ollu 2005
Sillo Miken kanssaki höpötelty usein.
Pitäsköhä laittaa salille vanha pakkishuppari vuostuhannen alusta![]()