Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiköhän tämä telkkarin virkaa toimita kunnes pääsee paikalleen.

IMG-3863.jpg
Kunnon koteloidut pimennysverhot ikkunaan niin hyvä tulee.

Olis sitä pärjännyt ilman flunssaakin, moneskohan jo tälle vuodelle.
Just viikolla kuuntelin grammarista uutisia joissa sanottiin tänä vuonna olevan poikkeuksellisen kova vuosi niiden kanssa ja tuumasin että älä, ite kun jo omasta mielestä oli kerännyt koko sarjan.

saapui tekstiviesti #valitettavasti olen jo eellä, emmä enää lähe mihinkään

harmittaa kun jäi väliin, mutta ei harmita onneks

Eikös tämmöisen ganglion voi itse pienessä hönössä (eli puudutettuna) tyhjentää neulalla?

Tai sitten värväämään juniorin tekemään sen, kun joskus taas nähdään. Kai toi nyt kuuluu jokaisen lääkärin perusosaamiseen?

Tää on se käsi, jolla käytän kävelykeppiä. Siitä varmaan innostunut tommonen pallero.

IMG_0079.webp
IMG_0082.webp

eiku nyt se tarkentui

voiko olla, ei voi olla

notta tarkennuserhe,Minun, silmämunissani

Eikös tämmöisen ganglion voi itse pienessä hönössä (eli puudutettuna) tyhjentää neulalla?

Tai sitten värväämään juniorin tekemään sen, kun joskus taas nähdään. Kai toi nyt kuuluu jokaisen lääkärin perusosaamiseen?

katso liitettä 271822
Nii kummalla puolella kättä/rannetta tuo on? Kämmenselän puolelle voi tökkiä aika rauhassa, mutta ranteen/kämmenen puolelle ei ihan joka jampan kannata mennä tökkimään. e: en ole saanu käsikirurgia punktoimaan mun ranteen puolen gangliota, liian riskaabelia kuulema...nössö.

Tietenkin voi ihan vaan puristaa jos hajoaisi sillä...tulee kyllä yleensä takasin.

Tykki:test.
Hetki vielä, että on lopullisella paikallaan ja tilat kunnossa.

IMG-3836.jpg

Ei ole mikään päivätykki ja katsellaan sitten pimeässä - siihen nähden yllättävän ok.
Paljons tuleen kokoa kankaalle, jos saa kysyä?

Itellä on jäänyt nyt kokonaan käyttämättä, telkun koon kasvu on sen tehnyt. 120" taisi olla viimeinen kangas itellä.

Tää on se käsi, jolla käytän kävelykeppiä. Siitä varmaan innostunut tommonen pallero.

katso liitettä 271822katso liitettä 271823
Sitä voi koittaa lyödä lujaa jollain kovalla, itellä kerran toiminut. Ja tarkennuksena, että tää ei ollut lääketieteellinen neuvo 😀

Nii kummalla puolella kättä/rannetta tuo on? Kämmenselän puolelle voi tökkiä aika rauhassa, mutta ranteen/kämmenen puolelle ei ihan joka jampan kannata mennä tökkimään. e: en ole saanu käsikirurgia punktoimaan mun ranteen puolen gangliota, liian riskaabelia kuulema...nössö.

Tietenkin voi ihan vaan puristaa jos hajoaisi sillä...tulee kyllä yleensä takasin.
Tää on tässä ranteen puolella ja vielä suoni menee tosta päältä, joten taidan jättää operoinnit väliin tällä kertaa.

Haittaa vaan jo kellon pitämistä, siksi ärsyttää. Ja välillä vähän kipuilee, mutta se on mun kokonaistilanne huomioiden mitätön harmi.

Back
Ylös Bottom