Kunnon koteloidut pimennysverhot ikkunaan niin hyvä tulee.Eiköhän tämä telkkarin virkaa toimita kunnes pääsee paikalleen.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnon koteloidut pimennysverhot ikkunaan niin hyvä tulee.Eiköhän tämä telkkarin virkaa toimita kunnes pääsee paikalleen.
![]()
Tulevassa tilassa on yleensäkin kaksi alta puolen neliön ikkunaa. Puolikellari:autotalli.Kunnon koteloidut pimennysverhot ikkunaan niin hyvä tulee.
Niihinkin. Ja katto mustaksi.Tulevassa tilassa on yleensäkin kaksi alta puolen neliön ikkunaa. Puolikellari:autotalli.
Nii kummalla puolella kättä/rannetta tuo on? Kämmenselän puolelle voi tökkiä aika rauhassa, mutta ranteen/kämmenen puolelle ei ihan joka jampan kannata mennä tökkimään. e: en ole saanu käsikirurgia punktoimaan mun ranteen puolen gangliota, liian riskaabelia kuulema...nössö.Eikös tämmöisen ganglion voi itse pienessä hönössä (eli puudutettuna) tyhjentää neulalla?
Tai sitten värväämään juniorin tekemään sen, kun joskus taas nähdään. Kai toi nyt kuuluu jokaisen lääkärin perusosaamiseen?
katso liitettä 271822
Eikö se ratio ollut hiljaa jonkun aikaa? Montako vuorokautta? Nythän sen voisi taas Jussina resetoida niillä 14 isolla OluellaMutta Piporadio kuuluu!
Mikähän on piporadion avautumisen yhteys yöhikoilulääkkeiden aloittamiseen?Eikö se ratio ollut hiljaa jonkun aikaa? Montako vuorokautta? Nythän sen voisi taas Jussina resetoida niillä 14 isolla Oluella![]()
Paljons tuleen kokoa kankaalle, jos saa kysyä?Tykki:test.
Hetki vielä, että on lopullisella paikallaan ja tilat kunnossa.
![]()
Ei ole mikään päivätykki ja katsellaan sitten pimeässä - siihen nähden yllättävän ok.
Sitä voi koittaa lyödä lujaa jollain kovalla, itellä kerran toiminut. Ja tarkennuksena, että tää ei ollut lääketieteellinen neuvoEikös tämmöisen ganglion voi itse pienessä hönössä (eli puudutettuna) tyhjentää neulalla?
Tai sitten värväämään juniorin tekemään sen, kun joskus taas nähdään. Kai toi nyt kuuluu jokaisen lääkärin perusosaamiseen?
Tää on se käsi, jolla käytän kävelykeppiä. Siitä varmaan innostunut tommonen pallero.
katso liitettä 271822katso liitettä 271823
Ainiin, Sylvi vetää niitä Hormooneja.yhteys yöhikoilulääkkeiden aloittamiseen?
Tää on tässä ranteen puolella ja vielä suoni menee tosta päältä, joten taidan jättää operoinnit väliin tällä kertaa.Nii kummalla puolella kättä/rannetta tuo on? Kämmenselän puolelle voi tökkiä aika rauhassa, mutta ranteen/kämmenen puolelle ei ihan joka jampan kannata mennä tökkimään. e: en ole saanu käsikirurgia punktoimaan mun ranteen puolen gangliota, liian riskaabelia kuulema...nössö.
Tietenkin voi ihan vaan puristaa jos hajoaisi sillä...tulee kyllä yleensä takasin.