Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tylsääää..
Jos kyseessä pieni määrä, niin pihdeillä "luodit" irti, kippaa ruudit johonkin metalliastiaan jossa ne voi polttaa.Kuinkahan RK-62:n paukkupatruunat tulisi hävittää, ellei ampumalla?
Kyllähän se kaliiberi pitäisi mainita. Mun suurimmalla cal. Kokulla varmasti kohde kaatuisi, mutta vaatisi varmasti usean laukeamisen ja aikaa kuin V:lla Kapakkaan saapumisesta Kaatoon. Ellei vahingossa osuisi selkäytimeen tai aivoihin. Mökin katolta uskaltaisi tuollaisia kohteita kalustollani paukutella. Maan pinnalla Njet.@Doctor feelgood onpa heikkolaatuista journalismia, käytettyä kaliberia ei mainittu.
![]()
Biisonit tupsahtivat Heimon mökkipihaan – ”Kyllähän ne vaan löytyivät”
Biisonitarhuri Olli Hälvä kertoi maanantaina Helsingin Sanomille, että 12 biisonista kolme on ammuttu.www.is.fi
Vaihtoehtoisesti ne voi toimittaa Kuopijjoon erääseen KissaTalouteen.Jos kyseessä pieni määrä, niin pihdeillä "luodit" irti, kippaa ruudit johonkin metalliastiaan jossa ne voi polttaa.
Vasaralla ja naulalla napauttaa nallit hengiltä, sen jälkeen hylsyt metallinkeräykseen.
Suojalasit päähän.
Ei ehkä tuolla perusteella, mutta jos perusteena "suurriistan metsästys Afrikassa" niin hankintahan on ihan tarpeellinen.Kyllähän se kaliiberi pitäisi mainita. Mun suurimmalla cal. Kokulla varmasti kohde kaatuisi, mutta vaatisi varmasti usean laukeamisen ja aikaa kuin V:lla Kapakkaan saapumisesta Kaatoon. Ellei vahingossa osuisi selkäytimeen tai aivoihin. Mökin katolta uskaltaisi tuollaisia kohteita kalustollani paukutella. Maan pinnalla Njet.
Saiskohan Reinikaiselta luvan Nitro .700 (perustelut "jos tulee agressiivisia Big Game kohteita pihalle riehumaan")?![]()
20mm Lahti olis varmasti johonkin tarpeellinen myös. Jossain Teksasissahan tuommoisen sais ostettua ihan vaan rahaa vastaan, tarvi mitään perustella.Ei ehkä tuolla perusteella, mutta jos perusteena "suurriistan metsästys Afrikassa" niin hankintahan on ihan tarpeellinen.
Melkeen seitsämän tuntia unta putkeen, pari kusitaukoa. Tähän oli hyvä suoritus nyt![]()
Ette olekaan keski-ikäistyvä mies.Herttinen. Kyllä minulla voi (pimeään vuodenaikaan) hurahtaa 12 tuntia ilman yhtään pisutaukoa.
Sama, onneksi ei tarvitse pissalle herätäHerttinen. Kyllä minulla voi (pimeään vuodenaikaan) hurahtaa 12 tuntia ilman yhtään pisutaukoa.
Ette olekaan keski-ikäistyvä mies.
Sama, onneksi ei tarvitse pissalle herätä