Seekkeri vois hakea sylvin ducatin tarakalle ja tuoda hänet ajamaan alahärmään. Voin varoittaa sairaalaa etukäteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seekkeri vois hakea sylvin ducatin tarakalle ja tuoda hänet ajamaan alahärmään. Voin varoittaa sairaalaa etukäteen.
Tappi jättää reilusti tilaaMontako turva-autoa ja kumpi jää ekaan mutkaan, russell vai tappi? @Doctor feelgood
Tilaa nyt kaverillekkin juomaa. Selvästi jano hänellä.
Ollut niin liikunnallinen viikonloppu että varsinkin pakarat on hellänä.
Hämmentävän siististi menny koko kisa toistaiseksi.Olipa siisti lähtö.
Olen ruusperin kanssa samaa mieltä. Leikkaa vahvasti kiinni kun ei kulje kuin irmalla.Niko Ruusperi taisi sanoa, että tappi ei muuta ajotyyliään vaikka rangaistuspisteitä on.
toistaiseksi.
Saakohan tappi sanktiota turva-auton takana ohittamisesta?
Mun pitää kestää vielä keskiviikkoon ja sitten se viimein alkaa.Ai että, työtilanne näytti siltä että sais vikan yövuoron olla kotosalla, eli tarkoittaisi suomeksi että se olisi tämä yksi (t)yövuoro tänään ja sit alkais kesäloma. Säätiedotekin näyttää juuri siltä että helteistä päästään Ti=Vettä, Ke=Vettä ja ukkosta, To=Vettä. Noh onneksi fribaamisen lisäksi viihtyy kuntosalilla jossa seinät ja katto.
sit alkais kesäloma
Mun pitää kestää vielä keskiviikkoon ja sitten se viimein alkaa.
Ti=Vettä, Ke=Vettä ja ukkosta, To=Vettä.