Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai se on nykyään kiinni kynästä, millanen taikakynä sulla oikeen oli? Toimiiko korkeemmalla asteella kans? Voisin semmosen nimittäin huomenna jostain Tiimarista kipasta :D

Se oli sellanen pinkki lyijytäytekynä mikä oli itseasiassa jo pikkasen haljennut, oon käyttäny sitä lukion alusta asti. Ja kai se toimii, noita on vaan tosi vaikea löytää.

Jos saat L:än ni meen IDOLSiin laulamaan Heidikyröä.

Miks kukaan ei ikinä usko et oon hyvä koulussa? :D Kyl mä tekstitaidosta jotai 5-6 pistettä/tehtävä sain. Alustavasti.

Se oli sellanen pinkki lyijytäytekynä mikä oli itseasiassa jo pikkasen haljennut, oon käyttäny sitä lukion alusta asti. Ja kai se toimii, noita on vaan tosi vaikea löytää.

Miks kukaan ei ikinä usko et oon hyvä koulussa? :D Kyl mä tekstitaidosta jotai 5-6 pistettä/tehtävä sain. Alustavasti.

Pinkki? Njoo, unohdampa sittenkin tuon Tiimarin reissun... :D

Mikähän toi satanistikin on tuol? "noidaksi haukuttu" AIJAA?!

muija ihmetteli ku meikä katto tästä koneelta sivusilmällä ja huusin "NO EIIJKÄ!?" :hyvä:

Jep, pinkki :haart: :D

No kai niitä sentään saa jossain muissa väreissä? Aika paljon tommonen taikakynä helpottais taakkaa, ei niin kauheesti tarvis opiskella enää... :dance2:

No kai niitä sentään saa jossain muissa väreissä? Aika paljon tommonen taikakynä helpottais taakkaa, ei niin kauheesti tarvis opiskella enää... :dance2:

No oon mä nähnyt niitä sinisenä ja mustanakin mut niistä ei sitten ikinä tiedä et toimiiks samalla tavalla. Meet vaan sinne Tiimariin, kattelet ympärilles ja keskityt kunnolla sen oikean kynän etsintään. Kyllä se sitten tulee sun luo ja tiedät heti, että se on siinä ;) sit voit elää yhtä huoletonta opiskelijaelämää kuin minä :D (tosin nyt siihen saattaa tulla muutos :()

Tui tui. :haart:

melko iso kuu möllöttää taivaalla :o
vois mennä pellolle tappelemaan heinäpaalujen kanssa ja katella kuuta. ah, olen romanttinen
heissulivei

Samma här.

Back
Ylös Bottom