Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2h Asiaa, sitten lopun aikaa istuttiin ja ootettiin vuoroa. Ite olin aika lopussa ja pääsin joku vartin yli 4. Oli pakko lähtee kaljalle ton jälkeen. Oli kyllä perseestä noi kutsunnat ton jonotuksen takia:jahas:

Kirjastoon sivariin.

2h Asiaa, sitten lopun aikaa istuttiin ja ootettiin vuoroa. Ite olin aika lopussa ja pääsin joku vartin yli 4. Oli pakko lähtee kaljalle ton jälkeen. Oli kyllä perseestä noi kutsunnat ton jonotuksen takia:jahas:

Noihin kutsuntoihin mentäessä kannattais keksiä joku hyvä tekosyy, että on kiire johonkin niin pääsee jonon ohi. Yks kaveri aikanaan keksi jonkun syyn ja se meni sit istumaan kaljalle pariks tunniks, kun me muut vaan venailtiin siellä omaa vuoroa.:D

Mihis meet Janpa inttiin?

Tänne Kajaaniin niin on lyhyt matkan äidin helmoihin sitten itkemään.

Kirjastoon sivariin.

Siviilipalvelus on ainoa oikea ratkaisus:hippi:

E. Jugetsi, kyllähän noi kaverit jotka tuli eri päivänä kuka minkin syyn takia, niin pääsivät koko jonon ohi kanssa.

Nukahdin sitten :D

Joo eikait siinä sitte mitään, oli muuten tänään jalkatreenipäivä ja tais muute kaikki salillaki sen huomata ku kyykkyteline painoineen hyökkäs päälle, en vieläkää ymmärrä et miten se silleen hyökkäs. Eli otin ekan kiekon pois ja se vaan kaatus suoraan eteenpäin WTF!? oisko jostain 5cm ollu kiinni etten jääny alle.

Mulla on tunne, musta tuntuu. Hmm. Musta varmaan tuntuu pirun kivuliaalta.
Onneks on töitä huomenna. Rajoittaa tätä alkon kautta alkanutta iltaa. Vitut.
Valkkaria ja vodkaa.
Onni onnettomuudessa on että saan hoitaa about 20 ihmisen töiden delegoimisen samalla kun tänään iltapäivällä huomasin että puuttuu töistä juttuja minkä valmistumisista ei tiedä mitään ja ne tekee joku muu firma.
Nyt haetaan hiukka levelii normipäivään.

NYT ON PUMPPI!
Mitäs hompit? Onko teillä täällä jotain naisia, häh?

Ei helvetti. Sain äskön itteeni hetkellisesti niskasta kiinni ja sain pakotettua itseni ulos kävelylle. Olen ylpeä itsestäni.
Mä olinki murskaamassa omia luulojani salilla. :D Kai kävelyksi lasketaan se 10min matka edestakaisin? :rolleyes:

Jeiiii, tein tänään crossarilla huikeat 5min ja se oli koko illan kohokohta :D Enempää en uskaltanut ettei ala polvi kipuilemaan, mutta toi oli eka kerta 3 kuukauteen kun pystyin tekemään mitään edes aerobisen näköistä. Tästä se lähtee :) (ellei lääkäri sano maanantaina että kepit pitää ottaa takas :itku:)

Huomenna matikan kirjotukset :hyper:

Jeiiii, tein tänään crossarilla huikeat 5min ja se oli koko illan kohokohta :D Enempää en uskaltanut ettei ala polvi kipuilemaan, mutta toi oli eka kerta 3 kuukauteen kun pystyin tekemään mitään edes aerobisen näköistä. Tästä se lähtee :) (ellei lääkäri sano maanantaina että kepit pitää ottaa takas :itku:)

Huomenna matikan kirjotukset :hyper:
Mä en varmaan jaksaisi vetää totakaan sillä crossarilla. :D Vetoan vaikka kipeisiin olkapäihini. ;)

Pitkä vai lyhyt matikka?

Ei helvetti. Sain äskön itteeni hetkellisesti niskasta kiinni ja sain pakotettua itseni ulos kävelylle. Olen ylpeä itsestäni.

Onnee =)
Mä tulin kanssa just lenkiltä.

Kyylään sun hirmuista reenipäiväkirjaasi. :haart:

Back
Ylös Bottom