See No Evil on loistava.
Suosittelen.
IMO ihan paska.
150 kiloinen jätkä juoksee lahon talon seinien välissä ja kukaan ei kuule mitään.
No, eipä siinä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
See No Evil on loistava.
Suosittelen.
2h Asiaa, sitten lopun aikaa istuttiin ja ootettiin vuoroa. Ite olin aika lopussa ja pääsin joku vartin yli 4. Oli pakko lähtee kaljalle ton jälkeen. Oli kyllä perseestä noi kutsunnat ton jonotuksen takia:jahas:
Mihis meet Janpa inttiin?
Kirjastoon sivariin.
Mä olinki murskaamassa omia luulojani salilla. :D Kai kävelyksi lasketaan se 10min matka edestakaisin?Ei helvetti. Sain äskön itteeni hetkellisesti niskasta kiinni ja sain pakotettua itseni ulos kävelylle. Olen ylpeä itsestäni.

(ellei lääkäri sano maanantaina että kepit pitää ottaa takas :itku

Ei helvetti. Sain äskön itteeni hetkellisesti niskasta kiinni ja sain pakotettua itseni ulos kävelylle. Olen ylpeä itsestäni.
Mä en varmaan jaksaisi vetää totakaan sillä crossarilla. :D Vetoan vaikka kipeisiin olkapäihini. ;)Jeiiii, tein tänään crossarilla huikeat 5min ja se oli koko illan kohokohta :D Enempää en uskaltanut ettei ala polvi kipuilemaan, mutta toi oli eka kerta 3 kuukauteen kun pystyin tekemään mitään edes aerobisen näköistä. Tästä se lähtee(ellei lääkäri sano maanantaina että kepit pitää ottaa takas :itku
Huomenna matikan kirjotukset![]()
Ei helvetti. Sain äskön itteeni hetkellisesti niskasta kiinni ja sain pakotettua itseni ulos kävelylle. Olen ylpeä itsestäni.
Kimsson/Prayer: Kävelin ainakin 5km. Olin tosi reipas :dance:Mä olinki murskaamassa omia luulojani salilla. :D Kai kävelyksi lasketaan se 10min matka edestakaisin?![]()