:dance2::dance:
Jes, kyllä nyt on luova mielentila...On niinkun ihan pakko avautua tästä mun erittäin hyvästä havainnosta

Ootteko koskaan pienenä luullu että kuukausi olisi tasan neljä viikkoa? Noh en tiedä mutta tää kysyeinen asia ajoin mut miettimään jos jonkinlaista lopputulosta. Siis... Eli jos kuukaudessa oliskin vaan tasan neljä viikkoa, eli 28 päivää mutta kuukausia olisikin 11. Eli päiviä vuodessa tulisi 308. Mutta taas jos kuukausi olisi sen tasan neljä viikoa mutta päiviä 365 niin sillohan taas kuukausia tulisi olemaan 13. Helvetti, en kyllä enään edes muista mikä mulla oli pointti koko jutussa... Varmaankin se että jos taas kerran niitä päiviä olisi joka kuukaudessa se 28 niin sillon jokaisen kuukauden eka päivä olis maanantai, toka tiistai ja kolman keskiviikko jne...
Tai sitten toinen juttu, kaikki teistä varmaan tietää minä viikonpäivänä on syntynyt? Joo no kyllä te tiedätte. Ja asiaan, eli jos olet syntynyt vaikka sitten 10.tiistaina niin menee 7 vuotta jotta saat viettää seuraavan kerran syntymäpäivääsi tiistaina!!

Helvetti, mitähän mä seuraavaksi keksin...

Täytyypä miettiä mitäs sitte kävis jos vuorokaudessa olisi vähemmän tunteja..