Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Niin totta.Ehkä eniten kivointa olla yksin himassa kun saa huudattaa ihan vitun täysiä musiikkia<3

Niin? Kyllä mä ainakin pidän paikkani siistinä. Sekä minä että partnerit tykkää :DViime kesänä tuli leikeltyä lisäksi alapään karvoja.![]()
Pitäisi... Mutta ei seuraavaan kymmeneen vuoteen!Pitäisköhän mennä naimisiin niin mäkin saisin emännöidä vuosipäiväjuhlia.
Menkää edes maistraatissa niin ei tuu niin tuhottoman kalliiks. Vois ostaa sulle häälahjaks pakkiksellle vuoden vipit, pakkissheikkerin ja pakkis t-paidan.Pitäisköhän mennä naimisiin niin mäkin saisin emännöidä vuosipäiväjuhlia.
Menkää edes maistraatissa niin ei tuu niin tuhottoman kalliiks.
Sullahan on hyvä dieetti. Onko tuottanut tulosta? :D
Epilointi on ihanaa.
Viime kesänä tuli leikeltyä lisäksi alapään karvoja.![]()
Jep, jep. Pari haavaakin sain aikaiseksi kiveksiini leikittyäni höylällä, mutta ei siitä sitten sen enempää... :arvi:Sähän hurja olet ;D
Jep, jep. Pari haavaakin sain aikaiseksi kiveksiini leikittyäni höylällä, mutta ei siitä sitten sen enempää... :arvi:
:lol2:Mä onnistuin saamaa trimmerillä hyvän vekin tohon varteen..voi perse siitä tuli verta. No nyt on muistona arpi <3
->