Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meikämandariinin viimeisin fysiikkaupdate.
mitä tarkottaa toi offari..Jos olisi, niin siitä olisi varmaan viitteitä jo varsin nuorella iällä.
PS. Keskiverto-offarilainen näyttää enemmän tältä:
katso liitettä 261543

Näkihän sen heti.
-meikkaus
Seuraavat ahaa-elämykset, kun tulee lisää ikää ja /tai riittävästi maileja mittariin nivelille ja jänteille:
1. Penkkipunnerrus tangolla vaihtuu käsipainoihin
2. Käsipainopenkissä ote vaihtuu neutraaliksi (kämmenet vastakkain)
3. Em. liike suoritetaan yksi käsi kerrallaan, niin saa vähentää entisestään kuormaa.
Jne.
T: kokemusasiantuntija
Palstalla on sellainen määrä tietoa että tähänkin löytyy varmasti ratkaisu. Minulla on samanlainen ongelma kuin Poppiksella, vanha Kenwood ei oikein toimi. Kyse ei ole kuitenkaan *eniksestä vaan +30v ikäisestä vahvistimesta. Äänenvoimakkuus alkaa katoamaan kun musiikkia on soittanut jonkin aikaa. Vika tuntuu pahenevan ja tänään alkoi jo puolen tunnin kohdalla vaimenemaan. Tilanne korjaantuu yleensä joksikin aikaa kun käyttää virrat pois päältä.
Onko muuta tehtävissä kuin ottaa laite auki ja imuroida pölyt pois sekä mahdollisesti putsata liittimet? Ilman musiikkia treenaaminen ei ole vaihtoehto nivelistä kuuluvan karmean ääntelyn takia![]()
Onko muuta tehtävissä kuin ottaa laite auki ja imuroida pölyt pois sekä mahdollisesti putsata liittimet? Ilman musiikkia treenaaminen ei ole vaihtoehto nivelistä kuuluvan karmean ääntelyn takia![]()
Siis onko tämä joku epidemia? Minun höyrypuhdistin ei toiminut tänäänMinulla on samanlainen ongelma
#buuMä kävin näyttäytymässä tovi sitten muutaman päivän ajan mahdollisella työpaikalla, vaikutin kuulemma riittävän täysjärkiseltä.
Ne ovat elämä!en usko kaljaan enkä sohviin. ne ovat turhia tässä elämässä
Aina hyvä. Olen alkanut säästelemään omia pulloja, ei ole enää oikein saatavuutta. Tämän valossa voi olla järkevää säästää #aurinkoterassillekkiolisko se taas vericuul? Tohtori?
Täällä tiedetään kaikki, sohvalla pötköttelystä ruosteisten hiluxien hitsaamiseen.Tätä ketjua: Off-topic 24h.
Niinhän se on, vammaisen valinta. Mulla on pectoralis majorin totaaliavulsio ommeltu kiinni ja toisella puolella hauiksen pitkä pää ankkuroitu takaisin olkaniveleen, eli täytän tässä kontekstissa vammaisen vähimmäiskriteerit kirkkaasti.Tuohan menee hitokseen enemmän olkapäille plus rintaan ei saa oikein samaa venytystä. Ts. Vammaisen valinta :D
Mut jos tuollai ei satu, niin jees. Itekin teen joskus vaihteluna.
en voi paheksua väitettäsi.Ne ovat elämä!