Just näin. Tästä on puhuttu haastiksissakin.EDIT: Tunnostaa nykyisin siltä, että mitä vähemmän jauhaa paskaa ja mitä nopeammin pääsee asiaan, niin työntarjoajakin arvostaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just näin. Tästä on puhuttu haastiksissakin.EDIT: Tunnostaa nykyisin siltä, että mitä vähemmän jauhaa paskaa ja mitä nopeammin pääsee asiaan, niin työntarjoajakin arvostaa
Todennäköisesti. Useammankin vuoden takaiset itää aika helposti.Laitoin itämään Rawit joku ilmaiseksi tullu perustsili ja Poblano Ancho. Taitavat olla pari vuotta vanhoja sienemiä, itääkö vielä normaalisti?
Niin se kannattaa. Nimim vajaa 2 viikkoo sitten sanoi rintalihas rapsKuntoilusali suoritettu. Pienimuotoinen ahaa elämys tuli penkinpunnertamisesta notta se on nyt leviät otteet ohi wanhalta ja tehdään vaan kaposella. Kanittaa vastaan ja kiristää jänteitä paljon vähempi ja tuntuu tissilihaksessa vaan enempi.
Eikö se kannata ottaa pieni irtiotto arjesta ja virkistävä viikonloppu Kaivurissa?
Olen pitänyt teams-ilmoitukset puhelimessa päällä, kun tähän asti viestejä on tullut vain työaikana, mutta nyt lähti kyllä puhelimen asetukset vielä sen osalta hioutumaan.näyttää kyllä ihan sika hyvältä, mistä tollasia pystyy ostaa?Kinkkumetukkapiirasta.
katso liitettä 261541
Ruokaa.olisko kellään tiatoo mitä pitäs syödä, että pääsis noin isoks ku george hackendschmidt?
tein itse ;).näyttää kyllä ihan sika hyvältä, mistä tollasia pystyy ostaa?
olet oikeassa, kuomaseni.Ruokaa.
Kehonkoostumuksellisesti sit pitäis myös reenata.
Oommä jotain. On tulisia, mutta jonku rajan jälkeen ei se tulisuus juuri enää kummemmaksi muutu, karseita kaikki. Ja pahoja perusmaultaan minun suuhun.OletTeko @TJJ kokeilleet kasvattaa jotain näitä superhotteja? Ja olivatko niin guumia kuin luvattu?
katso liitettä 261539
toden tottaSanotaan näin että tässä ketjussa on kyllä monenlaista käsityön taitajaa.