Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et oo tarpeeks sekasin?
Aika hullun hommaahan se on oikeastaan tollasiin massatapahtumiin osallistua. Menee yleensä vaan hermot, ellei ole hyvässä seurassa. ;)En sit tie onks se joku hyväki juttu et niin paljon stadilaisia samassa paikassa :jahas:
Lipsuuko käsistä?En saa oikeen otetta tästä päivästä.
Lipsuuko käsistä?
Tarttisko olla?
Aika hullun hommaahan se on oikeastaan tollasiin massatapahtumiin osallistua. Menee yleensä vaan hermot, ellei ole hyvässä seurassa.
Tytöillä nyt on todennäköisesti hiljasempaa mut mitä luulet kun mä kalppisin sinne maihareissa ja reisitaskuhousuissaja tukka sänkenä?:jahas:
Ei vaan mun. MUN VAIMOn yhteisö galleriassa
Fyyreri, mulla on minikaapissa yks sidukka, riittää jos juon teinikännit siitä?
Tykkään pukeutua näin. Jos ei muitten silmää miellytä niin voivoi. Tiedän että provosoin joitakin ihmisiä tällä tavalla mut minkäs sille voin. Kyl helsingissä yleensä yritän pitää vaan farkkujaNo pakkoko se on tahallaan alkaa provosoimaan. Eiköhän sulla ole muitakin vaatteita tollasia tilanteita varten, jos ongelman tiedostat!

ja sitten kysyi meidän esimieheltä, että jos sen vaikka laittaisi henksulle tarjolle. No ei näköjään käynyt, koska esimies ajatteli sen olevan huono idea. "Mitenköhän sen saisi silleen "naamioitua" oikeella tavalla?" Siis miten niin naamioitua? Miks pizzaa pitäisi naamioida mitenkään? Jos kerta aineksia käyttää hyväkseen, ettei mene pilalle, niin mikä on ongelmana?En käytä galleriaa.. Törmätää siellä :thumbs:
Reisitasku housut on vaan niin paljon kivemmat jalas kun farkut. Kai sitä pitäis kasvaa aikuiseks niinku jotkut sanoo.Biroo: En mäkään nykysellään jaksa provoilla. Musta on tullut tylsä normaali ihminen jo :D
Voi vittu sun kanssas :lol2:Totta. Ja mielellään vielä vähän isommakskin..