Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"70 prossaa masseist menee vuokraan, loput ruokaan, ei ihme että huoraan"

Joo-o.

Nyt maistus tee ja sympatia. Tai sit joku muu, mikä?

Siis häh? Nyt mä oon ihan pihalla, et näkeekö vai ei....

Mua kyl ainakin jänistyttää jos näkee....jos herra haluu näkee (ennen kuin toista oikeasti näkee) niin sanohan suoraan. :D
Nyt en tajunnu, jos huomenna nähään, niin sit nähään miltä näyttää kun nähään. Vai mitä häh? :wtf:

Eiks ookin hyvä idea? :lol2:

miten se toteutus sit..

Ootsä kyl Raptori aika paha pistämään lisää pökköä pesään. ;)
Oon tällänen joka kodin saunarunkkari vai mikä perkeleen mini-Amor se nyt onkaan :dance:

Nyt en tajunnu, jos huomenna nähään, niin sit nähään miltä näyttää kun nähään. Vai mitä häh? :wtf:

Eiks ookin hyvä idea? :lol2:

miten se toteutus sit..

Olen mestari esittämään asiat mahdollisimman selkeästi. ;)

Multa loppui työaika ja koikkelehdin kotiin päin. Avaan siellä koneen ja jatkan hetken ennen kuin salille talsin. Mo!

miten voit olla saunassa ja runkata, kerta jos olet avatarissasi?
Niin selkeää :hyvä:
Vötkylä-kissoillakin on, usko tai älä, pienimuitoinen lerpatin joka pehmeillä tassuilla hierottaessa pulpahtelee. Lisäksi vötkylä-kissa on jumalansijainen maanpäällä, ja näin ollen voi olla monessa paikassa samaan aikaan. Tyydyttikö vastaus arvon ministeriä? :arvi:

Jees poks, lähden töihin töiden jälkeen. On se kummaa... Illemmalla lisää, vois ehkä kasvatella näitä massiivisia lihaksia salilla.

Vitsi kun joskus jaksaisi tehdä ruokaakin, ei aina tarttis vetää tonnikala-vihanneslinjalla :D

Niin siis, aattelin et mentäisiin Ikeassa käymään. Mun pitäis ainakin tollanen pyykinkuivausteline hankkia. :D :hihi:

Back
Ylös Bottom