Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on kotona ehkä kolme euroa hiluinaMahtavan vöyriä porukkaa offarilla. Nuin vain piironginlaatikoista löytyy viikkorahaa sen viistonnia. Eikä palvelusväelläkään ole helppoa, pesutuvassa joutuvat povarit ja jamesonien taskut kollaamaan läpi, ettei mene tonninsetelit selluksi. Mikäli sattuu itse solmimaan kengännauhat on vaarana se, että rintataskusta tippuu kivitalon arvon verran setelirahaa.
Eikä siinä kaikki, penkistä nousee 200kiloa millon vaan.
Aliisankaan pakaroita emme ole vielä ketjussa nähneet
Niitä ja tennishametta odotellessa.Aliisankaan pakaroita emme ole vielä ketjussa nähneet
Itsehän en ole nikeisti poliittisista syistä, vaan
Kyllä tämä läppäri hoitaa monta muutakin asiaa, pelaaminen on vain yksi tehtävistä. Pöytäkoneissa vituttaa just se, että ne on sidottu siihen pöytään. Minä kun tykkään pelata sohvalla, sängyssä, ruokapöydässä ja vaikka vessassa, niin tämä 2kg painava masiina kulkee näppärästi kuitenkin mukana. Sama homma sit kun töiden puolesta on komennuksella, niin kivasti menee illat hotellissa kun on viihdettä mistä valita.Herää tietty kysymys, että miksi ostaa läppäriä, jos tarkoitus on pelata, kun ovat taas pöytäkoneisiin nähden aika heikkoja hinta-laatusuhteen puolesta. Ts. millaista tehoa saat rahalla. Plus eivät ole oikein enää mitään kannettavia, kun painavat plus lämpenevät hemmetisti.
Joo joo, tiedän, että vituttaa, kun netissä sanot jotain ostaneesi, niin aina se on jonkun mielestä paskaa, mutta piti nyt saada kirjoittaa :D
Tuli mieleen, että jonkun dokkarin nähnyt Michael Jordanista. Oli uran alkuvaiheessa kysellyt adidasta sponsoriksi. Siellä oli joku pomo ajatellut ettei kannata, koska Jordan on liian lyhyt päästäkseen NBA:n huipulle. Nike tekikin sitten megadiilit ja tuottoa tuli kohtuudella molemmille osapuolille. Ja taitaa tulla edelleen.Nikestä.
Eikä niissä minun pakaroissa ole paljoa nähtävää. Tai saattaa niissä olla liiankin paljon nähtävää, miten sen nyt ottaa.
Sitä paitsi mulla ontennishametreenihame
Tuli mieleen, että jonkun dokkarin nähnyt Michael Jordanista. Oli uran alkuvaiheessa kysellyt adidasta sponsoriksi. Siellä oli joku pomo ajatellut ettei kannata, koska Jordan on liian lyhyt päästäkseen NBA:n huipulle. Nike tekikin sitten megadiilit ja tuottoa tuli kohtuudella molemmille osapuolille. Ja taitaa tulla edelleen.
#tsekAinoa pyöreä kumpu on keskivartalossa. Ja poskissa.
Jumalauta, mistä mun kuva löyty?
Se oli tuo keksiansa, johon oli yhdistetty kamera!Jumalauta, mistä mun kuva löyty?
Riittää ku kykenee hyppäämään tarpeeksi korkealle. Lyhin (160cm) ja yksi pisimmistä (230cm) kuvassa.Piti ihan googlata, että kuinka kääbik on kyseessä ja näemmä tämä 3 miljardin omaisuuden kerryttänyt liikehenkilö on 198 cm lyhyt. Onneksi sai hyvät kengät, niin ylsi korille.
![]()
Sekö se välähdys oli? Määkö aattelin että se oli mun elämän tuska joka väläytteli valojaan tunnelin päässä.Se oli tuo keksiansa, johon oli yhdistetty kamera!
Ihan kuin niitä ei olisi täällä nähty ollenkaan! Finkun, Eventan ja minun pyllyni synttäripäivänä myös #kunnossamyösnelikymppisenä #andgotpicstoproveitAliisankaan pakaroita emme ole vielä ketjussa nähneet
on edelleen pylly.Ainoa pyöreä kumpu