Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin sammuuhan se mutta kun idea on just siinä että mistä sen tietää sammuvan kun ei sitä todista ketään siellä jääkaapin sisällä.

Kyllä se ilmainen on (itsekin ne ilmaiseksi saanut). Nyt alkaa näyttää tosiaan siltä, että joko nappaan jonkun pakkislaisen (hiton Fuhrer lupas tulla, mutta ei sitäkään näy täällä missään) ihka oikeasti mukaan, tai sitten annan molemmat liput pois.
pahis: me mennään mahdollisesti matsiin...;)
En oo päässyt mielipuuhiini pariin viikkoon, joten oon korvannut rotulehmien astumisen runsaalla syömisellä. Mitäs itse, mikä vituttaa? Etkö oo päässyt korkkaileen mehukkaita neitsytpeppuja?mitäs täällä. Luut särkee ja kaikki vituttaa. Mitäs napapiirin panosonni?
Äh Fuhrer missasit nyt aika paljon :wall:
T-Byrd: Etkö ketään kaveria saa lähtee? Ku kai sulla on enemmän kavereita ku ne 3?
Älä vitussa.Columbu: Kyl joku raatoki nyt tekis terää.
Vois melkein alkaa BB:tä seurata.. Mutten jaksa. Tuotahan se minunkin elämä joskus oli. Ei tosin tv-kameroiden edessä.Sit se joku mimmi veteli hanskaan siltä yhdeltä kaverilta saunassa kun kaks muuta katto vieressa. Kuvakin löytyy![]()
http://www.aijaa.com/v.php?i=2652312.jpg :whip:mitä sä odotat? Postaa se
:lol2: Hajos. Hyvä kysymys kyl :lol2:Sul on ollu aika siistejä saunareissuja :D Oliks ikinä naisia mukana?
Käy pyytää EvilEveltä selontekoa. Varmasti kertoo mielellään kun niin innoissaan tota sarjaa seuraa :DRunkkasko loppuun asti?
Lukiossahan sitä tais kovimmat meiningit olla...Columbu: Millasissa kekkereissä oikein pyörit? :hyvä:
Naisia.. Täh? Miksi?Sul on ollu aika siistejä saunareissuja :D Oliks ikinä naisia mukana?
Osasin odottaa tuota kysymystä, siks mä jätinkin oman kommenttini tahallani vähän avoimeks. Fuhrer on likanen jätkä ;):lol2: Hajos. Hyvä kysymys kyl :lol2: