Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No voihan perkeles.. Jos mä en sinne matsiin olis muutenkin menossa, niin olisin voinu ostaa ne tiketit sulta pois. On jengi mykyään nihkeetä jos ei edes ilmaseks lähe mihinkään..:(

No niin sammuuhan se mutta kun idea on just siinä että mistä sen tietää sammuvan kun ei sitä todista ketään siellä jääkaapin sisällä.

Laitat sinne videokameran :)

Ja puusta ei lähde ääntä ellei sitä kukaan kuule. Värähtelyä kylläkin joka jonkun korvassa/muussa vastaanottimessa muuttuisi ääneksi :thumbs: Taisi olla vähän aikaa sitten tyhmien kysymysten tredissäkin.

Kyllä se ilmainen on (itsekin ne ilmaiseksi saanut). Nyt alkaa näyttää tosiaan siltä, että joko nappaan jonkun pakkislaisen (hiton Fuhrer lupas tulla, mutta ei sitäkään näy täällä missään) ihka oikeasti mukaan, tai sitten annan molemmat liput pois.

pahis: me mennään mahdollisesti matsiin...;)

Täällähän minä.. :D

Tänne on tullut mun poissaollessa melkein 50 sivua paskaa.. Parissa päivässä. Tää ketjuhan etenee kuin pikajuna preerialla.

Mitä homot ja lesbot?

mitäs täällä. Luut särkee ja kaikki vituttaa. Mitäs napapiirin panosonni?
En oo päässyt mielipuuhiini pariin viikkoon, joten oon korvannut rotulehmien astumisen runsaalla syömisellä. Mitäs itse, mikä vituttaa? Etkö oo päässyt korkkaileen mehukkaita neitsytpeppuja?

Mulle joku herkullinen hieho tekis nyt aika nannaa.. Yks lehmivasikka pääsi jo karkuun vähäksi aikaa. Kyllä onneks routa naudan kotiin ajaa.

Columbu: Kyl joku raatoki nyt tekis terää.
Älä vitussa.

Sit se joku mimmi veteli hanskaan siltä yhdeltä kaverilta saunassa kun kaks muuta katto vieressa. Kuvakin löytyy :rock:
Vois melkein alkaa BB:tä seurata.. Mutten jaksa. Tuotahan se minunkin elämä joskus oli. Ei tosin tv-kameroiden edessä.
Oon monta kertaa katsonut vierestä kun kaveria on runkattu saunassa.

Columbu: Millasissa kekkereissä oikein pyörit? :hyvä:
Lukiossahan sitä tais kovimmat meiningit olla...

Sul on ollu aika siistejä saunareissuja :D Oliks ikinä naisia mukana?
Naisia.. Täh? Miksi?

...

Vasta 2500 kcal tänään.. Perskeles.. Taidanpa juoda 1,5 litran tölkin kevytmaitoa, pitäis olla juotuna ennen kuutta.

...

edit:
:lol2: Hajos. Hyvä kysymys kyl :lol2:
Osasin odottaa tuota kysymystä, siks mä jätinkin oman kommenttini tahallani vähän avoimeks. Fuhrer on likanen jätkä ;)

Back
Ylös Bottom