Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai se pirskatti vieköön on mentävä. Huomenna olis seuraavan kisaajan kuvaukset, mimmi vuorossa tällä kertaa. Aikamoisen haasteen asetin itselleni, toivotaan että onnistuu kuvaukset, tai ne kyllä onnistuu, mutta kuvankäsittelystä tulee tiukkaa.

Kuka tällä kertaa?

Mistä muuten johtuu että jos ei selaa vähään aikaan pakkiksen sivuja, niin serveri kirjaa automaattisesti ulos?

Hyi.

Paskaa. Kaikki hihkuu perjantaita täällä, mut ei paljo lohduta kun huomenna vielä töitä ja semmonen kevee 16h päivä. Ai niin, muistinko mainita, että kaatavat koko henkilöstötalon atk-verkon huoltotöiden takia? Mä taidan nukkua huomenna.

Juu ei. Ei varsinkaan ilman nettiä. Mulla on vaan 4gb muistitikku, joten ei kovin montaa leffaa mahdu. Taidan kirjoittaa kirjan tai jotain huomenna?

Ite sain tehtyy noita 16h vuoroja silleen että otin himasta PS3 mukaan. Sai samal katottua leffoja. Telkkaria teil ei vissiinkään siel sit ole?

Ei ole. Vitun vittu.
Ei paljo kyl kiinnostais. Ellei mulla ois niin korkee työmoraali, saisin lenssun tänään. Ups!

Back
Ylös Bottom