Mulla on kans sama mela käytössä yhä minkä kans päästiin ripille. Vois olla synninpäästön aika jo, niin mekolla ku melalla.
Minä kun oon aina kuvitellu että se mela kulkee miehillä matkassa koko elämän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on kans sama mela käytössä yhä minkä kans päästiin ripille. Vois olla synninpäästön aika jo, niin mekolla ku melalla.
No siis tää Danzig! Uuuuhh!!!
Liian lyhyt mies mun makuun.
Henry, 175 cm (ja voittais tappelussa Glennin - fiksukin vielä).Liian lyhyt mies mun makuun.
Ehkä se on kuitenkin hyvä ettei aikakonetta oo keksitty niin ei tuu mitään pettymyksiä.Kyllähän tuon miesolennoksi tunnistaa.
No, mutta hänhän voisi seisoa jossain portaalla, kun pussailesitte, niin ei mene niska kipeäksi. Ja vaakatasossa ollessa ei tarvitse olla edes portaalla.![]()
Mites mä oon Henryn ihan unohtanu.
Siitä materiaaliaPitääkö olla huolissaan, kun nuori Glenn Danzig näyttää turhan hyvältä?
Nimim. runkkumateriaalit vähissä
Mutta varmaan joku +20 on aika lähellä.
NYT LOPPUU SE RUNKKAAMINENMites mä oon Henryn ihan unohtanu.![]()
Ja tiedotusluontoinen asia: huomenna joutuu stadi. Onneksi ei tarvii olla selvin päin, varmaan hetkeäkään, ja la pääsee pois.
Laardilla oli tuossa toi kaljan juonti. Kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta. Tai naisethan kai osaa multitaskatakinMitäs muuta sitä tekis vapaa-ajalla!?!![]()