Laardi
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En uskalla. Hajoo kaikki paikat välittömästi.Rupeette vokootin kanssa fribaamaan!
Hmmm. Mun jäljiltä on myös monesti tollasia oireita. Mut sen sä kyllä muistaisit vielä aamullaTuleeko kenelläkään offarilaisella iho kipeäksi/kosketusaraksi alkoholista?
Vai olenkohan ainoa... Kenelläkään IRL tutulla ei tule.
Jos juon vain yhden annoksen, niin ei tule mitään oireita, mutta kaksi annosta (tai enemmän), niin saattaa lähteä naamasta tunto (ja vähän muualtakin) ja seuraavana päivänä iho on kosketusarka kaulalta, niskasta, kallon pohjasta... ja suihkussa käydessä tuntuu, niin kuin vesipisarat hakkaisivat voimalla ihoon. Varmaan ne alkoholin hajoamistuotteet ärsyttää hermostoa tms.
Minulla on migreeni, liittyiskö jotenkin siihen. Tai voiko sille alkoholille tai niille sen hajoamistuotteille olla vähän allerginen.![]()
Hmmm. Mun jäljiltä on myös monesti tollasia oireita. Mut sen sä kyllä muistaisit vielä aamulla![]()
Tulee. Niska-hartia-alue.Tuleeko kenelläkään offarilaisella iho kipeäksi/kosketusaraksi alkoholista?
Jos juon vain yhden annoksen, niin ei tule mitään oireita, mutta kaksi annosta (tai enemmän), niin saattaa lähteä naamasta tunto (ja vähän muualtakin) ja seuraavana päivänä iho on kosketusarka kaulalta, niskasta, kallon pohjasta... ja suihkussa käydessä tuntuu, niin kuin vesipisarat hakkaisivat voimalla ihoon. Varmaan ne alkoholin hajoamistuotteet ärsyttää hermostoa tms.
Minulla on migreeni, liittyiskö jotenkin siihen. Tai voiko sille alkoholille tai niille sen hajoamistuotteille olla vähän allerginen.![]()
Mikäs tää on corso??katso liitettä 241447
Goodest boi.
Corso joo, 2v jäbä nyt.Mikäs tää on corso??
Hieno poika on
Tosi hieno, mitä painoa?Corso joo, 2v jäbä nyt.
Tulee ns. tukan juuri kipeeksi. Jotku käyttää myös nimeä krapula.Tuleeko kenelläkään offarilaisella iho kipeäksi/kosketusaraksi alkoholista?
55kg aboutTosi hieno, mitä painoa?
Onko näillä sama mitä bullmastiff, tekevät asioita kun huvittaa ei ns korvia mutta ku jääkaapin avaa nii kyllä kuulo löytyy?

Mastiffi uros taas on ihan erilainen ku nämä ei korvia ( bullmastiff) tottelee kuin ajatus , pysyy pihassa, tulee suht hyvi ku pyydetään, eikä nii hanakasti oo menos jääkapille55kg aboutja on, on todella tuota samaa
hyvin valikoiva kuulo.
Jos on tapellu. Ei kyllä muuten.Tuleeko kenelläkään offarilaisella iho kipeäksi/kosketusaraksi alkoholista?
No ny sataa.No, veikkaukset, jonossa köröttelyä vai romuralli munacossa? Sadetta ei ainakaan vielä...
Molemmat tietty!Pizza vai kebab? Vai molemmat?
Ei siivouspäivää.