Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Komia porkkanan väri tulossa.

20220529_073420.webp

Missä maailmassa sä elät? Vähintään kolme päivää pilalla tuon takia ja viidentenä vasta uskaltaa juoda kahvia kunnolla.
Luultavasti parikymppisten ihmeellisessä maailmassa, jossa kolmekymppisyyskrapuloista ei oo vielä tietoakaan.

E. Tai, herravarjelkoon, alle kakskymppisten maailmassa. Tosin sillon ei varmaan olis krapulaa ollenkaan.

Varmaan alle kolmekymppinen tms. Nykyään riittää että valvoo yhden yön että on krapula kaks päivää.
Vaikka ei mitään joiskaan! Tulee silti.
Luultavasti parikymppisten ihmeellisessä maailmassa, jossa kolmekymppisyyskrapuloista ei oo vielä tietoakaan.

E. Tai, herravarjelkoon, alle kakskymppisten maailmassa. Tosin sillon ei varmaan olis krapulaa ollenkaan.
Alle kakskymppisenä sitä heräs krapulassa, oksennukset sängyn päädyssä ja ei muutakuin suihkaus axea kainaloon, tukka taakse ja uuteen nousuun. Oli ne hienoja aikoja.

Veikkaisin, että torstaina voi ruveta oleen normaali olo.

Oispa vielä 19-vuotias. Kanuunat lähti suihkulla ja hammaspesulla. Paitti kerran, kun join melkein pullollisen Jackia. Siitä sai ekan oikein kunnon hedarikanuunan.

Veikkaisin, että torstaina voi ruveta oleen normaali olo.

Oispa vielä 19-vuotias. Kanuunat lähti suihkulla ja hammaspesulla. Paitti kerran, kun join melkein pullollisen Jackia. Siitä sai ekan oikein kunnon hedarikanuunan.
Mä join puolivahingossa pullon Quarter Caskia ehkä viitisen vuotta sitten nuorena kollina. Tissuttelin ja kuuntelin musaa, sit kun nousin käymään vessassa niin huomasin että voi pojat, tässähän on tultu känniin 😂 en koskaan unohda miltä ne seuraavat kaks vuorokautta tuntu päässä ja mahassa.

Mä join puolivahingossa pullon Quarter Caskia ehkä viitisen vuotta sitten nuorena kollina. Tissuttelin ja kuuntelin musaa, sit kun nousin käymään vessassa niin huomasin että voi pojat, tässähän on tultu känniin 😂 en koskaan unohda miltä ne seuraavat kaks vuorokautta tuntu päässä ja mahassa.
Tota Islay Mistia ollaan naapurissa vedetty pariin kertaan kanssa melkein pullollinen. Toki kaikkee muutakin päälle. Emännät kiittää, kun ukot hirveessä muusissa.

Mut ei mulla kyllä mahassa yleensä viski tunnu. Päässä satunnaisesti. Yleensä toki kännissä vielä aamulla, jos on viskiä vetänyt aamuyöhön, että olotkin tulee sit vähän jälkijunassa.

Pitäskö tuota keksiä jotain terveellisempiä harrastuksia?

Tota Islay Mistia ollaan naapurissa vedetty pariin kertaan kanssa melkein pullollinen. Toki kaikkee muutakin päälle. Emännät kiittää, kun ukot hirveessä muusissa.

Mut ei mulla kyllä mahassa yleensä viski tunnu. Päässä satunnaisesti. Yleensä toki kännissä vielä aamulla, jos on viskiä vetänyt aamuyöhön, että olotkin tulee sit vähän jälkijunassa.

Pitäskö tuota keksiä jotain terveellisempiä harrastuksia?
Mulla on kyllä aina semmonen olo ku olis nyrkki ja tuhat naulaa mahalaukussa viinan jäljiltä. Ei siitä nauti. Mutta tuo on myös totta, että viskin jäljiltä jos menee kolmen promillen kans nukkumaan niin vähintään puolet on vielä herätessä verenkierrossa 😂 kivan pehmeä lasku tavallaan, mutta kauheeta hiilillä kävelyä se laskuhumala siinä aamun aikana.

Siivouspäivä. Kevytsiivouspäivä. Jos nyt saa edes vähän siivottua.

Eilen 5x hard seltzer ja pari kaljaa päälle. Eipä juurikaan krapulaa tänään.

Back
Ylös Bottom