Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyi en. Mulle riitti onneksi vaan yks skumppapullo.Tiiättekö sen fiiliksen, kun on vetäny kaks päivää oikein kunnolla märkää?
Joo, siitä seuraa kahden päivän krapulatTiiättekö sen fiiliksen, kun on vetäny kaks päivää oikein kunnolla märkää?
Missä maailmassa sä elät? Vähintään kolme päivää pilalla tuon takia ja viidentenä vasta uskaltaa juoda kahvia kunnolla.Joo, siitä seuraa kahden päivän krapulat
Varmaan alle kolmekymppinen tms. Nykyään riittää että valvoo yhden yön että on krapula kaks päivää.Missä maailmassa sä elät? Vähintään kolme päivää pilalla tuon takia ja viidentenä vasta uskaltaa juoda kahvia kunnolla.
Luultavasti parikymppisten ihmeellisessä maailmassa, jossa kolmekymppisyyskrapuloista ei oo vielä tietoakaan.Missä maailmassa sä elät? Vähintään kolme päivää pilalla tuon takia ja viidentenä vasta uskaltaa juoda kahvia kunnolla.
Vaikka ei mitään joiskaan! Tulee silti.Varmaan alle kolmekymppinen tms. Nykyään riittää että valvoo yhden yön että on krapula kaks päivää.
Alle kakskymppisenä sitä heräs krapulassa, oksennukset sängyn päädyssä ja ei muutakuin suihkaus axea kainaloon, tukka taakse ja uuteen nousuun. Oli ne hienoja aikoja.Luultavasti parikymppisten ihmeellisessä maailmassa, jossa kolmekymppisyyskrapuloista ei oo vielä tietoakaan.
E. Tai, herravarjelkoon, alle kakskymppisten maailmassa. Tosin sillon ei varmaan olis krapulaa ollenkaan.
Mä join puolivahingossa pullon Quarter Caskia ehkä viitisen vuotta sitten nuorena kollina. Tissuttelin ja kuuntelin musaa, sit kun nousin käymään vessassa niin huomasin että voi pojat, tässähän on tultu känniinVeikkaisin, että torstaina voi ruveta oleen normaali olo.
Oispa vielä 19-vuotias. Kanuunat lähti suihkulla ja hammaspesulla. Paitti kerran, kun join melkein pullollisen Jackia. Siitä sai ekan oikein kunnon hedarikanuunan.
Tota Islay Mistia ollaan naapurissa vedetty pariin kertaan kanssa melkein pullollinen. Toki kaikkee muutakin päälle. Emännät kiittää, kun ukot hirveessä muusissa.Mä join puolivahingossa pullon Quarter Caskia ehkä viitisen vuotta sitten nuorena kollina. Tissuttelin ja kuuntelin musaa, sit kun nousin käymään vessassa niin huomasin että voi pojat, tässähän on tultu känniinen koskaan unohda miltä ne seuraavat kaks vuorokautta tuntu päässä ja mahassa.
Tää painojen nostelu on ainakin ihan perseestä.Pitäskö tuota keksiä jotain terveellisempiä harrastuksia?
Mulla on kyllä aina semmonen olo ku olis nyrkki ja tuhat naulaa mahalaukussa viinan jäljiltä. Ei siitä nauti. Mutta tuo on myös totta, että viskin jäljiltä jos menee kolmen promillen kans nukkumaan niin vähintään puolet on vielä herätessä verenkierrossaTota Islay Mistia ollaan naapurissa vedetty pariin kertaan kanssa melkein pullollinen. Toki kaikkee muutakin päälle. Emännät kiittää, kun ukot hirveessä muusissa.
Mut ei mulla kyllä mahassa yleensä viski tunnu. Päässä satunnaisesti. Yleensä toki kännissä vielä aamulla, jos on viskiä vetänyt aamuyöhön, että olotkin tulee sit vähän jälkijunassa.
Pitäskö tuota keksiä jotain terveellisempiä harrastuksia?
Rupeette vokootin kanssa fribaamaan!Tää painojen nostelu on ainakin ihan perseestä.