Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäpä se kaksin asuminen rajoittaa. Saahan sitä edelleen tehdä mitä haluaa, toki joskus hyvä kysyä onko ok, mutta en nyt heti muista mitä olisi toinen tullut estämään omista tekosista.Minulle vapaus on sitä, että saa tehdä mitä haluaa, ja se kun asuu yksin mahdollistaa sen
Tämä muuten piti tehdä viimeksi, mutta jäi suunnitteluasteelle.Karamellisoitu punasipuli
Olen ottanut tavaksi ilmoittaa enkä erityisemmin kysellä.Mitäpä se kaksin asuminen rajoittaa. Saahan sitä edelleen tehdä mitä haluaa, toki joskus hyvä kysyä onko ok, mutta en nyt heti muista mitä olisi toinen tullut estämään omista tekosista.
Mitäpä se kaksin asuminen rajoittaa. Saahan sitä edelleen tehdä mitä haluaa
nopeasti asiaa ajateltuna, asioita joista voi tulla sanomista:
-piereskely
-ulosteelläkäynti
-kaljallakäynti
-eriävät uniajat
-eriävät ruokailurytmit
-siivous
-tiskit
-musiikit
-tvkanavat
-yötuben katselu
yksin asuessa kukaan ei motkota noista, eikä tarvi kysellä
voisin jatkaa listaa mitä minä en jaksaisi katsella, mutta en jaksa mainita muuta kun jonkun Minun mielestä humpuukin katsominen tölsystä, esimerkiksi mitä näitä nyky realityjä on tempteissöniislandit ym.
mutta jos akka asuu muualla niin Minun ei tarvi edes nähdä toisen katsovan sitä
Ei ongelmia. Toki nyt kannikoiden päristely esim soffalla ei kiitoksia aikaan saa.nopeasti asiaa ajateltuna, asioita joista voi tulla sanomista:
-piereskely
-ulosteelläkäynti
-kaljallakäynti
-eriävät uniajat
-eriävät ruokailurytmit
-siivous
-tiskit
-musiikit
-tvkanavat
-yötuben katselu
Tämä muuten itselläkin. Enemmänkin kotoa poistuminen koetaan hyvänä, kuin huonona asiana.Siitä on tullu sanomista että etkö vois käydä joskus jossain :D
Onpa vaikeaa - ja silti valtaosa tähänkin ketjuun kirjoittavista parisuhteessa olevista miehistä on asunut vuosia naisen kanssa ja vaikuttavat ihan tyytyväisiltä tilanteeseen.nopeasti asiaa ajateltuna, asioita joista voi tulla sanomista:
-piereskely
-ulosteelläkäynti
-kaljallakäynti
-eriävät uniajat
-eriävät ruokailurytmit
-siivous
-tiskit
-musiikit
-tvkanavat
-yötuben katselu
yksin asuessa kukaan ei motkota noista, eikä tarvi kysellä
voisin jatkaa listaa mitä minä en jaksaisi katsella, mutta en jaksa mainita muuta kun jonkun Minun mielestä humpuukin katsominen tölsystä, esimerkiksi mitä näitä nyky realityjä on tempteissöniislandit ym.
mutta jos akka asuu muualla niin Minun ei tarvi edes nähdä toisen katsovan sitä
niinkö mietit?
Kohteen noutoon noin 30 min. Liikkeellä ollaan jo.Joko on @Joxuz kyydissä?
Valitse miesoletettu.eiku niin, että ei kukaan NAISoletettu Minua jaksaisi katsella
ja Minä en tiedä jaksaisinko minä katsella ketään joka päviä, kun en osaa edes ajatella minkälaista se voisi olla
En kyllä yhtään ihmettele
Ei se ole myöhäistä vieläkään.en Minäkään, tilanne olisi varmasti aivan eri jos olis esimerkiksi 25vuotiaana päässyt enismmäisen kerran harjoittelemaan, kun into asiaa kohtaan oli suurimmillaan eikä ollut vielä kerinnyt katkeroitumisprosessi käynnistyä
Ei se ole myöhäistä vieläkään.