Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Variety.com:
"Vangelis, the electronic-music pioneer who won an Oscar for “Chariots of Fire” and composed such other landmark film scores as “Blade Runner,”
died Tuesday. He was 79."

View: https://www.youtube.com/watch?v=k3S9bbhDBVw

z1F043.gif

salute-cat.gif

Ευχαριστώ.

Sama osa laukes joka vaihdettiin alle kuukausi sitten, takuuseen menee. Mutta jonot 2 viikkoa, joten vähän hankaloittaa elämää. Frisbee ei ainakaan onnistu
Mit vit? Kiekot jäi konttiin eikä huolto päästä hakemaan keskeneräisestä irtaimistoa?

Mitä mä just luin? 🤣🤣🤣

Oi voi, parempi lopettaa koko laji. Jos kerran noin ylivoimaisia ponnisteluja vaatii...
Ei toki, pitää vaan taukoa jos nyt tämmöisestä syystä liikkuminen on haastavampaa. Radat kun on vähän hankalissa paikoissa noin niinkuin järkevän julkisen liikenteen osalta. Mut ymmärrän toki sun asenteen, ei mikään yllätys.

Mä oon syöny, juonu, nainu ja tupeksinu varmaan asunnon verran pätäkkää maailmalle. Sitäkään ei varmaan moni käsitä 🤔 kunhan saa katon pidettyä pään päällä ja ruokaa mahassa niin kaikki ylimääräinen on just sitä. Ylimääräistä. C'est la vie.

Mä oon syöny, juonu, nainu ja tupeksinu varmaan asunnon verran pätäkkää maailmalle
Helposti. Tai nussimiseen kyllä mitään rahaa suoraan menny, vaikka sitäkin seurasi alituisesta baareissa juoksemisesta, mutta noin muuten.

muoks. mitä ne Rolexit maksaa? Kai täällä semmoisen hinnan verran on hifiä ja soittopelejä, jos harrastusvehkeistä puhutaan.

En silti usko, että rolex olisi tuonut minulle yhtä paljon mielihyvää kuin redbull. Eikä edes tuon summan sijoittaminen. Ihan mielettömät pärinät tuosta tuli. Aikansa kutakin.

Back
Ylös Bottom