Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2cl Parfait Amour
* 2cl Lakkalikööri
* 2cl kerma
* 2cl ananasmehu
Nimenomaan, luuserit ei kehtaa.Voisi joskus koittaa ravintelissa. Vaikuttaisi miehekkäälle trinkille.
Mit vit? Kiekot jäi konttiin eikä huolto päästä hakemaan keskeneräisestä irtaimistoa?Sama osa laukes joka vaihdettiin alle kuukausi sitten, takuuseen menee. Mutta jonot 2 viikkoa, joten vähän hankaloittaa elämää. Frisbee ei ainakaan onnistu
Tarkoitin, että liikkuminen radoille ilman autoa on melko toivotonta. Taliin pelkästään 43min. Saati sitten muualle.Mit vit? Kiekot jäi konttiin eikä huolto päästä hakemaan keskeneräisestä irtaimistoa?
Mitä mä just luin?![]()
Oi voi, parempi lopettaa koko laji. Jos kerran noin ylivoimaisia ponnisteluja vaatii...Tarkoitin, että liikkuminen radoille ilman autoa on melko toivotonta. Taliin pelkästään 43min. Saati sitten muualle.
Ei toki, pitää vaan taukoa jos nyt tämmöisestä syystä liikkuminen on haastavampaa. Radat kun on vähän hankalissa paikoissa noin niinkuin järkevän julkisen liikenteen osalta. Mut ymmärrän toki sun asenteen, ei mikään yllätys.Oi voi, parempi lopettaa koko laji. Jos kerran noin ylivoimaisia ponnisteluja vaatii...
Täytyy sanoa että onneksi itse pääsin irti nuuskasta. Käyttö on niin kamalan helppoo, sit huomaa että pitää olla koko ajan mälli huulessa ja kauhee kiukku päällä jos on nuuskat loppu.Mää rakastan kahvia ja nuuskaa.
Mä en tajua kumpaakaan, mutta sitten taas mulla on helposti halvemman pään Rolexin hinnan verran sikareita. Sitäkään ei ehkä kaikki tajuaSen kellon vielä ymmärrän, mutta ruosteisesta hiacesta tollanen raha. Sitä en. Onneks on köyhä niin ei tartte tehdä kumpaakaan![]()
Helposti. Tai nussimiseen kyllä mitään rahaa suoraan menny, vaikka sitäkin seurasi alituisesta baareissa juoksemisesta, mutta noin muuten.Mä oon syöny, juonu, nainu ja tupeksinu varmaan asunnon verran pätäkkää maailmalle
mitä ne Rolexit maksaa?
Nelinumeroisia hintoja kelloon, niin keksin aika monta mielenkiintoisempaa merkkiä kuin Rolex. Noi ei oo itteä oikein koskaan sytyttänyt. Viisinumeroisilla hinnoilla ostetaan korkeintaan hifiä tai kitaroita.siitä vaan valitsemaan miele:istä
Viisinumeroisilla hinnoilla ostetaan