Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Normaalisti sitä porkkanaa pidetään naaman edessä ikään kuin aasilla, mutta mites sun kohdalla toimitaan?
Tahtosin jonku kivan tytön lemmikiks
Mä haluaisin jonku kivan miehen lemmikikseni. Sellasen mikä tottelis mua :whip:

Mä haluaisin jonku kivan miehen lemmikikseni. Sellasen mikä tottelis mua :whip:
Noi on noita nuorten naisten haaveita, 10v päästä sulle kelpaa jo mies joka vaan edes kuuntelee sua sillon tällön.![]()
Mä oon erittäin totteleva versio, välillä tahon että mua käsketään ja pakotetaan ruoskalla.
En uskalla ajatella niin pitkälle tulevaisuuteen :D
Grau.
Sellasessa ihmislemmikissä olis sekin hyvä puoli että sen vois aina käskee olemaan hiljaan tai vaikka nurkkaan/komeroon joka kerta kun alkaa ärsyttämään.
Sain tänään muuten viestin vanhalta kaverilta (entiseltä kotipaikkakunnalta) että on tulossa turkuun juhlimaan synttäreitä ja kysy sitten että josko hän ja HÄNEN POIKAYSTÄVÄNSÄ voisivat tulla meille yöksi. WTF??!! En oo koskaan edes nähnyt sitä poikaa ja ton tytönkään kanssa ei olla nähty pitkään aikaan. Valehtelin että mulla on menoa :jahas:
Noni. Siellä on tulossa vanhan kaverin poikapuolinen ystäväkin mukana, luultavasti hyvinkin alistuva nuorten neitojen edessä. Ja sinä annat tilaisuuden valua hukkaan. Kotiinkuljetuksella olisit mahdollisesti saanut varpaannuolijan. :/
Mua ei voi käskee mut mä tottelen.
Alyssa, oikein teit. Ihme pummeja, kun synttärikrapulat pitäis muiden luona nukkua.