Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Normaalisti sitä porkkanaa pidetään naaman edessä ikään kuin aasilla, mutta mites sun kohdalla toimitaan?

Varmaan samoin kuin aasille, jos porkkana olis perseen alla pystyssä lattialla, toi kaverihan jäis nykii sinne alas edes takas. Eihän ne mitään puhtaita toistoja silloin olisi. :/

Jouduin tekeen syvennyksen lattiaan että voin kyykätä niin alas, että elkää ihmetelkö sitä holea kyykkytelineen edessä ja jos oikein siristätte silmiänne voitte erottaa siellä porkkanan!

Noi on noita nuorten naisten haaveita, 10v päästä sulle kelpaa jo mies joka vaan edes kuuntelee sua sillon tällön. :)

En uskalla ajatella niin pitkälle tulevaisuuteen :D

Mä oon erittäin totteleva versio, välillä tahon että mua käsketään ja pakotetaan ruoskalla.

Grau.

Sellasessa ihmislemmikissä olis sekin hyvä puoli että sen vois aina käskee olemaan hiljaan tai vaikka nurkkaan/komeroon joka kerta kun alkaa ärsyttämään.

Sain tänään muuten viestin vanhalta kaverilta (entiseltä kotipaikkakunnalta) että on tulossa turkuun juhlimaan synttäreitä ja kysy sitten että josko hän ja HÄNEN POIKAYSTÄVÄNSÄ voisivat tulla meille yöksi. WTF??!! En oo koskaan edes nähnyt sitä poikaa ja ton tytönkään kanssa ei olla nähty pitkään aikaan. Valehtelin että mulla on menoa :jahas:

En uskalla ajatella niin pitkälle tulevaisuuteen :D

Grau.

Sellasessa ihmislemmikissä olis sekin hyvä puoli että sen vois aina käskee olemaan hiljaan tai vaikka nurkkaan/komeroon joka kerta kun alkaa ärsyttämään.

Sain tänään muuten viestin vanhalta kaverilta (entiseltä kotipaikkakunnalta) että on tulossa turkuun juhlimaan synttäreitä ja kysy sitten että josko hän ja HÄNEN POIKAYSTÄVÄNSÄ voisivat tulla meille yöksi. WTF??!! En oo koskaan edes nähnyt sitä poikaa ja ton tytönkään kanssa ei olla nähty pitkään aikaan. Valehtelin että mulla on menoa :jahas:

Noni. Siellä on tulossa vanhan kaverin poikapuolinen ystäväkin mukana, luultavasti hyvinkin alistuva nuorten neitojen edessä. Ja sinä annat tilaisuuden valua hukkaan. Kotiinkuljetuksella olisit mahdollisesti saanut varpaannuolijan. :/

Noni. Siellä on tulossa vanhan kaverin poikapuolinen ystäväkin mukana, luultavasti hyvinkin alistuva nuorten neitojen edessä. Ja sinä annat tilaisuuden valua hukkaan. Kotiinkuljetuksella olisit mahdollisesti saanut varpaannuolijan. :/

En olis kuitenkaan huolinut sitä, se kaveri ei ole mikään ruusu joten oletuksena on ettei poikaystäväkään ole :<

Mua ei voi käskee mut mä tottelen.

Säästää vaivaa.

Alyssa, oikein teit. Ihme pummeja, kun synttärikrapulat pitäis muiden luona nukkua.

No älä :jahas: Ja mulla on 30 neliön yksiö, kiva laittaa ne vaikka tohon lattialle patjalle ja sitten koittaa nukkua kun toiset kuitenkin söpöilee tai tekee mitä ikinä ne seurustelevat yleensä tekeekään.

En muuten toivottanut hyvää syntymäpäivää sille tytölle :D

e. MP-Lite: En epäile yhtään :D

Tänään vedetään sellaiset perseet että ei oo ennen nähty samanlaisia.
Vois ottaa ruokaa mukaan ja juoda vaan niin kauan kunnes sammuu, perkele.

Back
Ylös Bottom