Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei vieläkään #kuvia! höh

jäätiinköhän Aliisan huoneistossa miettimään liiaksi asuvalintaa?

se ei ole nii nöpö nuukaa

jäätiinköhän Aliisan huoneistossa miettimään liiaksi asuvalintaa?

se ei ole nii nöpö nuukaa

Huomenna pitänee miettiä muuta päälle, kuin pitkikset ja t-paita, sillä minulla on 1-2 sekunnin sokkotreffit.

Pysyyköhän postipostin (ei UPS) kuriiri huomenna pystyssä pihamaallani, kun hän toimittaa minulle 14 kg painavaa pakettia.

KelitOn.webp

Ehkä voisin varuiksi käydä lisäämässä mursketta pihalle.
Talonhenkilöt käyvät aamulla aikaisin, niin ehtinee murskeet painua jään/lumen alle.

Nyt on poutaa, mutta tuulee 8 metriä sekunnissa ja lunta lentää vaakatasossa. ❄️

#oispakesä

Ostin itselleni spinningpyörän 4kk sitten ja se on ollut tosi hyvä ja lähes äänetön peli. Nyt pyörä on hyvässä alennuksessa joten tipsi sille joka tarvii.

Jep magneettivastus ehdottomasti.

uskaltaisikohan edes jäsen Rommell Aliisalle yökylään?

Että "sieluun" asti tuulee?

en mä enää muista, siitä on pian 20v, kun sielä pidin majaa

mutta tuuli sielä, ja oli pimiää ja märkää
talvella

vahvin mielikuvani vaasasta on , märkä katu yöllä missä katuvalot kiiltävät, eikä kukaan liiku

Jos on 2l diesel, niin öljypumpun käyttö akseli kannattaa vaihdattaa, jos ei ole vaihdettu. Osa maksaa noin 10€ ja työkään ei mikään mahdoton ole. Säästää paljolta tuskalta.

Juurikin se, mutta en edes yritä esittää, että suorittaisin autolle ajamisen lisäksi mitään muuta tankkauksen ja pissapojan täytön lisäksi. Kaikki muu on ulkoistettuna talouden ropeltavalle VAG-bensalenkkarille. :oujee:

Back
Ylös Bottom