Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä tuumailin jouluna sellaista, että isällä olisi tallissa hyvä Honda, josta saisi tehtyä hienon cafe racerin. Yritin yllyttää rakentamaan mulle sellaisen, mutta ne on kuulemma rumia. Antoi mulle jonku mopolehden käteen ja sanoi, että ala opettelemaan niin saat ite tehdä.

Mun mielestä oli ihan hyvä vitsi.
99% cafe racereistä on kyllä rumia. Mikä honda isällä on?

99% cafe racereistä on kyllä rumia. Mikä honda isällä on?
Juu ei kaikki hienoja ole, mutta visio on selkeä millainen sais olla. Ei vaan tuu koskaan toteutumaan.😂 se vm -80 CB 650. Olis sielä joku jytärin runkokin mihin kuulemma sais alkaa tekemään, mutta kuulostaa lähinnä vaan huonolta vitsiltä, että minä mitään tekisin.

Juu ei kaikki hienoja ole, mutta visio on selkeä millainen sais olla. Ei vaan tuu koskaan toteutumaan.😂 se vm -80 CB 650. Olis sielä joku jytärin runkokin mihin kuulemma sais alkaa tekemään, mutta kuulostaa lähinnä vaan huonolta vitsiltä, että minä mitään tekisin.
Mun mielestä cafe racerit on perkeleen hienoja. Jos sulla on paja ja visio niin aletaan pykäämään 😁💪

Sinun tartteis löytää joku mies joka niitä rakentelee😎

Jaa,a. Jos näin tylsästi sanoo niin prätkätapahtumista, ym sen tyyppisistä meiningeistä. Tai sitten teet niinkuin muutama typy on kaverille tehnyt, että tulleet vaan pyytämään että pääsisivätkö kyytiin. Ja kyytiä ovat saaneet🤭 Hän siis tällainen karski hd mies. Minun kyytiin ei halunnut ees emäntä tulla🤣

Back
Ylös Bottom