Ån. Hyi. Yök.Olikos Herr Dr. totaalikieltäytyjä vedenelävien suhteen? Ei edes hummeripasta..?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ån. Hyi. Yök.Olikos Herr Dr. totaalikieltäytyjä vedenelävien suhteen? Ei edes hummeripasta..?![]()
Se on hyvä kun hoitaa itse tämän näytteenottopuolen. Virallisen positiivisen näytteen kun menee antamaan, niin voidaan tartuntatautilain perusteella määrätä ties kuinka pitkään karanteeniin, josta ei edes kaljakauppaan karata, tai autolla ajeleen rinkiä kylille. Nyt sulla on kuiten nämä optiot.Ei nyt nappais yhtään mikään karanteenijuttu.
Niino, ihan siniset!Kuulat sulla on housussas.
Tuskin ne mua tänne himaan lukitsis, karkaan minne haluan. Koiraa pitää lenkittää, oli korona tai ei.Se on hyvä kun hoitaa itse tämän näytteenottopuolen. Virallisen positiivisen näytteen kun menee antamaan, niin voidaan tartuntatautilain perusteella määrätä ties kuinka pitkään karanteeniin, josta ei edes kaljakauppaan karata, tai autolla ajeleen rinkiä kylille. Nyt sulla on kuiten nämä optiot.
Koiran lenkitys taisi olla tyyliin ainut syy millä sai poistua kämpästä, jos on karanteeni päällä.Koiraa pitää lenkittää, oli korona tai ei.
Mutta jos menee hakemaan oikean testituloksen ja vielä jos pelaa upporikasta&rutiköyhää ja yhden piikin niin saa 9kk vapaudut vankilasta kortin.Se on hyvä kun hoitaa itse tämän näytteenottopuolen. Virallisen positiivisen näytteen kun menee antamaan, niin voidaan tartuntatautilain perusteella määrätä ties kuinka pitkään karanteeniin, josta ei edes kaljakauppaan karata, tai autolla ajeleen rinkiä kylille. Nyt sulla on kuiten nämä optiot.

Jännä juttu. Olisiko vähän niinku kroppa olisi kattonu että "Hei, jäbät täähän on tuttu veijari, ei paniikkia, hoidetaan pois. Pena! Lataa siihen pyssyyn ne uudet patit..."Niistä piikeistä tuli kyllä pahemmat oireet ku koronasta.
Saattaa olla että just näinhän sen kuuluiskin toimia.Jännä juttu. Olisiko vähän niinku kroppa olisi kattonu että "Hei, jäbät täähän on tuttu veijari, ei paniikkia, hoidetaan pois. Pena! Lataa siihen pyssyyn ne uudet patit..."
Näinhän se toimii tietojen mukaan, ei estä kaikilta, mutta tauti itsessään, tullessaan on aika lievä pääosin.Saattaa olla että just näinhän sen kuuluiskin toimia.
Ihan klassikkokamaa tän uutisen kommentit somessa
![]()
Ruotsin armeija nostanut valmiuttaan Venäjän ja Ukrainan tilanteen vuoksi: "Emme istu ja odota"
Ukrainan ja Venäjän välien huonontuminen viime aikoina on saanut Suomen länsinaapurin Ruotsin nostamaan armeijansa valmiustilaa.www.mtvuutiset.fi