Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG-20211225-WA0030.webp

Ei nyt nappais yhtään mikään karanteenijuttu.
Se on hyvä kun hoitaa itse tämän näytteenottopuolen. Virallisen positiivisen näytteen kun menee antamaan, niin voidaan tartuntatautilain perusteella määrätä ties kuinka pitkään karanteeniin, josta ei edes kaljakauppaan karata, tai autolla ajeleen rinkiä kylille. Nyt sulla on kuiten nämä optiot.

Se on hyvä kun hoitaa itse tämän näytteenottopuolen. Virallisen positiivisen näytteen kun menee antamaan, niin voidaan tartuntatautilain perusteella määrätä ties kuinka pitkään karanteeniin, josta ei edes kaljakauppaan karata, tai autolla ajeleen rinkiä kylille. Nyt sulla on kuiten nämä optiot.
Tuskin ne mua tänne himaan lukitsis, karkaan minne haluan. Koiraa pitää lenkittää, oli korona tai ei.

Mutta jos menee hakemaan oikean testituloksen ja vielä jos pelaa upporikasta&rutiköyhää ja yhden piikin niin saa 9kk vapaudut vankilasta kortin.

Jännä juttu. Olisiko vähän niinku kroppa olisi kattonu että "Hei, jäbät täähän on tuttu veijari, ei paniikkia, hoidetaan pois. Pena! Lataa siihen pyssyyn ne uudet patit..."
Saattaa olla että just näinhän sen kuuluiskin toimia.

Mulle tuli siis molempien jabien jälkeen kilppariin tulehdusta, oli kipee leukaluita myöden koko kaula, lämmöt suhas 34.5-39.5 väliä ja oli varsin vinkee olo kaikin puolin.

Ihan klassikkokamaa tän uutisen kommentit somessa :)

Jengi varmaan luulee että tuolla rajalla tapahtuu jotain että se on joku massiivinen konfliktialue. Eihän sitä edes vartioida mitenkään joku poroaita siellä jonka rajavartija tarkistaa kerran kuussa onko karhu rikkonu. :ROFLMAO: Hyvinhän ryssä hoitanu asiat tehny meille asiat helpoksi. Uittu ku olis joku hizbollah tossa rajan takana ampumassa raketteja joka toinen viikko Helsinkiin ja änkeis terroristiä läpi ja pitäs koko ajan olla äärimmäisessä valmiudessa ja systeemit viimesen päälle et saadaan ohjukset ammuttua alas.
Tästä johdannosta vähän erilaista realiteettia:

View: https://www.youtube.com/watch?v=KlYcsPBa-FI

Back
Ylös Bottom