Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerrokerrokerro.

Gerbiilit on kivoja. Tosin tota mun elukkaa en uskaltanu ite ottaa edes pois häkistä, siitä tuli vähän äkäinen vanhoilla päivillä :wtf:

Before the devil knows you're dead...olipas pirteä leffa. Marisa Tomei rinnat paljaana pikkareissa...:kuola:

Ollu aika ikävä oikeestaan näitä kalsarikännei..

EDIT: Gerbiili gerbiili.. ne oli mukavia kavereita ne. Ja unohdetaan ne kerron joku toinen kerta.

EDIT2: Pirun terävät hampaat kyl pirulaisil..

Olisit ruokkinut sitä niin olisi ollut varmasti kiltimpi.

Kyl mä ruokin :(

Ollu aika ikävä oikeestaan näitä kalsarikännei..

Kalsarikännit on parhaita. Kerran mulle tuli vahingossa jonkun naapurin postia, sellanen joku alusvaateketjun paketti. Siel oli 3 paria XL-mummokalsareita. Meitä sattu just olemaan 3 tyttöä meillä, joten laitettiin mummopöksyt jalkaan, leffa pyörimään, polteltiin vesipiippua ja juotiin kaljaa. Se oli hauska ilta.

Elämä on tässä ja nyt. Mutta kuitenkaan se mitä näet ei ole oikea totuus.
Avaa silmäsi ja herää siihen mitä ympärillä oikeasti tapahtuu, yritä totuttautua ajatukseen siitä että kaikki ei ole itsestäänselvää eikä hajoamatonta.
Älä arvosta asiota vasta kun ne menetät.

Elämä on tässä ja nyt. Mutta kuitenkaan se mitä näet ei ole oikea totuus.
Avaa silmäsi ja herää siihen mitä ympärillä oikeasti tapahtuu, yritä totuttautua ajatukseen siitä että kaikki ei ole itsestäänselvää eikä hajoamatonta.
Älä arvosta asiota vasta kun ne menetät.
When you look with your eyes,
Everything seems nice...
But, if you look twice,
You can see it's all lies

Back
Ylös Bottom