Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ota Hannuun yhteyttä jos väsäisitte uuden W.incapitan, ei taida Jonnet muistaa Kailista. Olen messissä
Oliko tää se sama seppä joka piilotteli jossain erämaamökissä kun totuus alkoi selvitä.
Tämä ihan ulkomuistista joten saatan olla täysin väärässä.

No melekeen perseessä tällä hetkellä. Kun pysty syömään kunnolla kun tuo vitun afta on niin vitun kipee ja niin vitun ärsyttävässä paikassa ettei kieltä pysty liikuttaan.
Eikö noihin ole mitään lääkitystä?

Nyt tosiaan taitaa olla työmarkkinoilla kuumat ajat. Äsken soitti ex-pomo, että kun sua ei saatu houkuteltua jäämään eikä palaamaan etelään, niin kiinnostaisko alkaa vetämään oulun pistettä, kun sieltä jää nykyinen päällikkö pois.
Jännä että etelän aikoina meni työt noin hyvin että koittaneet jo useamman kerran saada takasin, muutenhan oli niin kujalla ettei laskuja meinannut saada maksettua saati ruokaa tehtyä...

6kk takaperin jos ois soittanut oisin tarttunu heti, nyt nykyiset suunnitelmat siviilissä + muutokset nykyisessä työnkuvassa parempaan "pakotti" sanomaan ei 😊

Kun pysty syömään kunnolla kun tuo vitun afta on niin vitun kipee ja niin vitun ärsyttävässä paikassa ettei kieltä pysty liikuttaan.
Minulla oli joskus afta kielessä aika syvällä nielussa, ihan hirveä. Sain ohjeen purskutella xylocainia, että pystyisin joten kuten syömään. Ei hirveästi auttanut paitsi että mikään ei tietysti maistunut sen litkun jälkeen miltään. 😐
En tiedä miksi mutta Mynthon-merkkisistä pastilleista tulee minulle aftoja. Löydettyäni syy-seurausyhteyden (ihan vain testaamalla): Vicks Blue pastillit onely, ei aftoja vuosiin. (paitsi että nyt kun näin kirjoitin niin...)

Kuhina käy Linkedin profiilin katselukerroissa ja kovasti on porukkaa vastaavalta alalta sekä rekryfirmoista jotka siellä käy kuikuilemassa.
Kun vaan jaksais viilata sen profiilin edustuskuntoon niin ehkä puhelinkin saattaisi soida joskus, ei oo jaksanut oikein panostaa.
Ihan vaan mielenkiinnosta, en kyllä jaksa uskoa että saman rahan tai enemmän saisi mistään samanlaisella kuormituksella/vastuulla.
Rahanhimoa kun ei ole juuri ollenkaan niin ei kauheasti jaksa sykkiä isompien saappaiden toivossa.

Viimeviikolla tarjottiin osakkuutta firmasta, yritettiin houkutella lennosta vaihtamaan toiseen projektiin thaimaan lomareissulla, palkankorotuksella, bonuksella jne.
Ei kinosta. Parempi vain olla rivi siantuntijana.

Minulla oli joskus afta kielessä aika syvällä nielussa, ihan hirveä. Sain ohjeen purskutella xylocainia, että pystyisin joten kuten syömään. Ei hirveästi auttanut paitsi että mikään ei tietysti maistunut sen litkun jälkeen miltään. 😐
En tiedä miksi mutta Mynthon-merkkisistä pastilleista tulee minulle aftoja. Löydettyäni syy-seurausyhteyden (ihan vain testaamalla): Vicks Blue pastillit onely, ei aftoja vuosiin. (paitsi että nyt kun näin kirjoitin niin...)
Mulla on aina joskus nielussa, tylsää syödä sillonki, mutta ei sentään joka kielen heilautus vihlo..toisin kuin ny.

Minä en ole ikinä kirjoittanut Linkediniin mitään. Muussa somessa on edes jotain hyvää, mutta linkkaria inhoan aivan varauksetta. Kun voitan lotossa ettei tarvitse välittää mistään, rupean postaamaan sinne ryyppyjuttuja ja tissejä.
Tuossahan kävis niin, että sua pidettäs uudestisyntyneenä Kekkosena, kun on varaa tuollaisen somejulkisuuteen. Kohta sun ovella oliskin jono pisnesmiehiä ja kansanedustajia tyrkyttymässä hallituspaikkoja. Mieti sitä vitutuksen määrää! 😁

Pusutauti se pirullinen on. Ei tee mieli syödä- tai juoda.
No sitäkään en toivoisi.

Enkä jotain epiglottiittia kun ei pysty sylkeä nielemään ja tukehtuu kurkunkanteensa..tai ihan tylsää nielupaisetta, vaikka niitä on ihan tyydyttävää viillellä auki.

Back
Ylös Bottom