Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eläkepaperit tuli!

e: vit

Olikin työeläkeote.
Joko on nauru hellittänyt?
Omaa kun joskus katsoo niin miettii että ei helvetti, onneksi on ollut vapaaehtoinen 20 vuotta niin saa pari vuotta kaurapuuroon ees voisilmän eläkkeellä. Sitten onkin jo aika kupsahtaa.

Joko on nauru hellittänyt?
Omaa kun joskus katsoo niin miettii että ei helvetti, onneksi on ollut vapaaehtoinen 20 vuotta niin saa pari vuotta kaurapuuroon ees voisilmän eläkkeellä. Sitten onkin jo aika kupsahtaa.
Jos eläisi askeettista #kaurismäki elmää kuten vokot, kyllä tuolla juoksevat kulut peittäisi.

Niin on mutta kutsumus ei elätä.
Ei elätä saikkukaan, että ehkä se työtahti pitäs ajatella siitä kulmasta, että sitä pitäs jaksaa itse kunkin vielä joku kymmenen vuotta.

Ite ei tarvii ylitöitä pukata kuin joitain tunteja viikkoon satunnaisesti, tosin nyt voi taas vähän nousta, kun pitäs laskutettavien hommien päälle valmistella yks koulutus, mutta duuni on jo itessään semmosta, että aika naatti tuota on aina työpäivän päätteeksi ja tuolle asialle pitäs varmaan vähän jotain tehdä..

työtahti pitäs ajatella siitä kulmasta, että sitä pitäs jaksaa itse kunkin vielä joku kymmenen vuotta.
Mä olen vuosikaudet tehnyt kahta työtä, joskus jopa kolmea työtä samaan aikaan.

Ei kiinnosta paskan vertaa mutta ei kukaan multa kysele, et jaksanko.

Tällä hetkellä riittää, että teen yhtä työtä mutta lisävuoroja on pakko ottaa joka listaan.

Jotain duunareita tulossa huomenna kämppään. Ei ehdi salille kun pitää piilottaa kaikki irvokas.

Back
Ylös Bottom