Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olet todistetusti väärässä. Katso edellinen viestini. Kuinka tyhmä ihminen voi olla?

Musta jo se että sun mielestä olisi pitänyt keksiä jotain negatiivista sanottavaa on jo itsessään tosi negatiivista :D
En mä ainakaan oo tyhmä :jahas:

Oispa mullakin joku mimmi joka pakottais mua kattoo typeriä leffoja.

Musta jo se että sun mielestä olisi pitänyt keksiä jotain negatiivista sanottavaa on jo itsessään tosi negatiivista :D
En mä ainakaan oo tyhmä :jahas:

Eikä ole.
Oot sä vähän.

Aika hauskoi noi arskan pilapuhelut :D

Oispa mullakin joku typerä mimmi joka pakottais mua kattoo leffoja.
Korjattu. :david:

Edit. Hyi helvetti, se olikin tuo leffa kyseessä... Varo vaan, ettei se poikakin ala pillittämään!

24-383~Brokeback-Mountain-Posters.jpg

9363493-9363496-slarge.jpg

I WISH I KNEW HOW TO QUIT YOU! :itku:

Itken aina kun katon ton leffan :itku:

Homojen elokuva! Näinpän outoja unia, uskaltaiskohan tänään lähtee puntille kun vähän tuntuu olevan flunssa?

En oo kattonu enkä tule katsomaankaan.

Kyllä säkin jawhead löydät joskus jonkun tällaisen mun kaltaisen ihanan naisen, joka pakottaa sut katsomaan Brokeback Mountainin ja herkistymään :rolleyes:

Kyllä säkin jawhead löydät joskus jonkun tällaisen mun kaltaisen ihanan naisen, joka pakottaa sut katsomaan Brokeback Mountainin ja herkistymään :rolleyes:

Tällä pallolla ei ole yhtäkään naista joka mut sais sen katsomaan. Jos nyt ei Tavja sitten lähetä supoa perään ja pistä kellopeliappelsiini tyyliin kyyläämään sitä tai vastaavaa skenaariota tapahdu.

Mun mielestä vähän sama kuin yrittäisin saada sut katsomaan 2 men 1 horse videon.

hyi onks toi joku einarileffa??

mä herkistyn jo kun katon luontodokkareita ku gaselli jää leijonan saaliiks.

Vittu, mä alan uudestaan nukkumaan ja käyn aamulla salilla!

Tällä pallolla ei ole yhtäkään naista joka mut sais sen katsomaan. Jos nyt ei Tavja sitten lähetä supoa perään ja pistä kellopeliappelsiini tyyliin kyyläämään sitä tai vastaavaa skenaariota tapahdu.

Mun mielestä vähän sama kuin yrittäisin saada sut katsomaan 2 men 1 horse videon.

Oot hirveän ennakkoluuloinen :<
ja mut on laitettu kattomaan ties mitä hirveyksiä, tuskin tohonkaan kuolisin.

hyi onks toi joku einarileffa??

mä herkistyn jo kun katon luontodokkareita ku gaselli jää leijonan saaliiks.

Se on rakkausleffa :jahas:

Oot hirveän ennakkoluuloinen :<
ja mut on laitettu kattomaan ties mitä hirveyksiä, tuskin tohonkaan kuolisin.

No katso sitten perkele. Mua ei ole laitettu kattoon homosteluromanttiikkaa joten en kato.

Ja mikä tekee musta ennakkoluulosen?

Ja mikä tekee musta ennakkoluulosen?

Se että teilaat koko leffan näkemättä sitä :jahas:

Älä aina kinaa mun kanssa.

Se että teilaat koko leffan näkemättä sitä :jahas:

Älä aina kinaa mun kanssa.

Ei mulla ole siitä mitään ennakkoluuloja. Tiedän varsin hyvin mitä siinä tapahtuu. Homosteluromantiikkaa, ja sitä en suostu katsomaan.

Justjoo. Oot niin ärsyttävä että voisin vaikka mennä nukkumaan hetkeksi ennen kuin pahaa-aavistamaton miesparka tulee katsomaan leffaa :)

Sekö sua nyt ärsyttää että en suostu katsomaan homosteluromantiikkaa? On sulla nainen ongelmat.

Taitaa olla se aika kuukaudesta.

Back
Ylös Bottom