Se se on kyllä jännä nähä milloin sähkömoottori päihittää polttomoottorin neljännesmaililla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se se on kyllä jännä nähä milloin sähkömoottori päihittää polttomoottorin neljännesmaililla.
![]()
Mitä kokemusasiantuntija Vokot sanoo?
Joku (= minä) on joskus (tänään viimeksi) verrannut tilannetta pään hakkaamiseksi seinään, buranan ottamisen päänsärkyyn ja hakkaamisen jatkamiseen.Ois hyvä, jos lähipiirissä olis jotai tuki- ja liikuntaelimistön rasitusvammoista ymmärtäviä. Sillo ei välttämättä lähtisi vähän kipeellä polvella juoksemaan tunniksi ja ihmettelisi sen jälkeen, kun polvi on enemmän kipeä.
Italian stallion odottaa Portugalista osia, ei saa mistään mutta siellä tekee tilauksesta.Autoista puheenollen missä Italian Stallion?
Oli pakko kokeilla osaako enää edes juosta, koska jäi niin huono fiilis lauantaista. Osasin vielä, sattui vaan huono päivä la.Olen oppinut.
Viimeksi kun tein leukoja gymillä lopetin sarjan kesken, koska sattui ranteeseen himppasen.
Totuus, oli tilaisuus laiskotella.
Kuulostat ihan mun työteeveyden fyssarilta. Aina tulee kans jotain nasevia vittuiluja kun meen kertomaan, mihin tänään sattuu.Joku (= minä) on joskus (tänään viimeksi) verrannut tilannetta pään hakkaamiseksi seinään, buranan ottamisen päänsärkyyn ja hakkaamisen jatkamiseen.