Meh.Kysmys kuuluu onko tohtori täysin selvinpäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meh.Kysmys kuuluu onko tohtori täysin selvinpäin.
Moniko niistä selvis tippumatta hissikuiluun?Päivystyksen VIP-tiloissa on tungosta. Nämä ennätyspitkät helteet ovat uuvuttaneet kansalaisia huolimatta perusteellisesta nesteytyksestä. Noin vain kolahtavat suorilta jaloin ja sitten on polvet ja nenä verillä
Ambulanssi ja miekkataksi ystävällisesti kyyditsevät saamaan hellää hoivaa. Yksi asiakas kutsui minua enkeliksi.
OhoNAISoletettujen kuvituksessa, jyrkkä ehkä.

Pidin hiljaisen hetken näille menehtyneille pölyttäjille.Minä voisin tarjoilla siellä hunajavettä ja sokeria!
Olisi mielekäs työ nykyiseen verrattuna, koska asiakkaat söpömpiä![]()
Mitä! Onko miun kannakselta vaivalla raahaama kirjapaino ranaatti?!? Heitänpä sen järveen..Vittu Sylvi, koitahan rauhoittua. Sut oli nähty lottapuku päällä satamassa.
![]()
Kuopion satamasta löytyi sodanaikainen kranaatti – "On kenties haluttu hankkiutua siitä eroon"
Kuopion sataman edustalta löytynyt sotilasräjähde on toimitettu hävitettäväksi Puolustusvoimille.www.mtvuutiset.fi
Jos muuten suunnittelit talvikäyttöön karkeakuvioista rengasta niin ne on sitten jääpolanteella aika stanan liukkaat.Ei mee aina niin että iso on parempi, 22" vanteille ei tunnu oikein löytyvän offroad rengasta mikä kummastuttaa.
Ajelin sunnuntaina tsadissa ja oli yksi tyhjä kaista välissä, seuraavalla kaistalla oli manne jossain 95 vuoden ooppelissa harhaileva katse silmissä, jumankauta sen ilmettä kun huomas mun vanteet, olin ihan varma että kohta hyökkää sieltä avaimen kanssa repimään ne vaikka vauhdissa irti.
Jäsen H:n, olen aina haaveillut moisesta mutta en koskaan hankkinut.
Onko ominaisuuksilla ollut ennenkään merkitystä kun haetaan ulkonäköä?Jos muuten suunnittelit talvikäyttöön karkeakuvioista rengasta niin ne on sitten jääpolanteella aika stanan liukkaat.
Niinno...Onko ominaisuuksilla ollut ennenkään merkitystä kun haetaan ulkonäköä?
Lukeutuu niihin leffoihin, joiden jälkeen en voi uskoa mihinkään tai kehenkään.Tenet
Trailerin katsominen sai huuhaa-reseptorini kutisemaan.Lukeutuu niihin leffoihin, joiden jälkeen en voi uskoa mihinkään tai kehenkään.
katso liitettä 229609
#loppuonlähellä
onkohan Tohtori muuten täysin älästi: kuvassa

Mielestäni Pakkis on pitkän aikaa sisältänyt huolestuttavan paljon kuvamateriaalia tiettyjen jäsenten alkoholin käytöstä. Käyttö on siis jokapäiväistä ja todennäköisesti myös runsasta eli päihtymystä aiheuttavaa. Eikö tämän pitänyt olla jonkinlainen urheilullinen ja terveellisiin elintapoihin pohjautuva sivusto? Lisäksi erilaisten eläinperäisten grilliruokatuotteiden kulutus on ilmeisesti riistäytynyt hallinnasta. Muna tai vastaavat laitteet ovat ahkerassa toiminnassa ulkokeittiöissä. Veikkaan ankaraa lihavaaoloa ja syksyistä katumusta holtittoman kauden jälkeen.Kysmys kuuluu onko tohtori täysin selvinpäin.
Haha!
Mielestäni Pakkis on pitkän aikaa sisältänyt huolestuttavan paljon kuvamateriaalia tiettyjen jäsenten alkoholin käytöstä. Käyttö on siis jokapäiväistä ja todennäköisesti myös runsasta eli päihtymystä aiheuttavaa. Eikö tämän pitänyt olla jonkinlainen urheilullinen ja terveellisiin elintapoihin pohjautuva sivusto? Lisäksi erilaisten eläinperäisten grilliruokatuotteiden kulutus on ilmeisesti riistäytynyt hallinnasta. Muna tai vastaavat laitteet ovat ahkerassa toiminnassa ulkokeittiöissä. Veikkaan ankaraa lihavaaoloa ja syksyistä katumusta holtittoman kauden jälkeen.