Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivystyksen VIP-tiloissa on tungosta. Nämä ennätyspitkät helteet ovat uuvuttaneet kansalaisia huolimatta perusteellisesta nesteytyksestä. Noin vain kolahtavat suorilta jaloin ja sitten on polvet ja nenä verillä 😢
Ambulanssi ja miekkataksi ystävällisesti kyyditsevät saamaan hellää hoivaa. Yksi asiakas kutsui minua enkeliksi.
Moniko niistä selvis tippumatta hissikuiluun?

Jaha. Viikon loput Masterchefit Ruudusta ja syömistä.

Ei mee aina niin että iso on parempi, 22" vanteille ei tunnu oikein löytyvän offroad rengasta mikä kummastuttaa.

Ajelin sunnuntaina tsadissa ja oli yksi tyhjä kaista välissä, seuraavalla kaistalla oli manne jossain 95 vuoden ooppelissa harhaileva katse silmissä, jumankauta sen ilmettä kun huomas mun vanteet, olin ihan varma että kohta hyökkää sieltä avaimen kanssa repimään ne vaikka vauhdissa irti.

Olikos tämä dokumentääri kuvattu jäsen D:n vai H:n pajalla?

Screenshot_20210713-171801_QuickPic.webp

Ei mee aina niin että iso on parempi, 22" vanteille ei tunnu oikein löytyvän offroad rengasta mikä kummastuttaa.

Ajelin sunnuntaina tsadissa ja oli yksi tyhjä kaista välissä, seuraavalla kaistalla oli manne jossain 95 vuoden ooppelissa harhaileva katse silmissä, jumankauta sen ilmettä kun huomas mun vanteet, olin ihan varma että kohta hyökkää sieltä avaimen kanssa repimään ne vaikka vauhdissa irti.
Jos muuten suunnittelit talvikäyttöön karkeakuvioista rengasta niin ne on sitten jääpolanteella aika stanan liukkaat.

Olikos tämä dokumentääri kuvattu jäsen D:n vai H:n pajalla?

katso liitettä 229611
Jäsen H:n, olen aina haaveillut moisesta mutta en koskaan hankkinut.
Jos muuten suunnittelit talvikäyttöön karkeakuvioista rengasta niin ne on sitten jääpolanteella aika stanan liukkaat.
Onko ominaisuuksilla ollut ennenkään merkitystä kun haetaan ulkonäköä?

Onneksi on kohta elokuu, syksy lähenee ja päivät lyhenee. Tykkään myös alkutalvesta marras-joulukuun vaihteessa olen virkeimmilläni.

Katoin eilen Tenetin. Mikähän vatipää sen leffan ääniraidan on masteroinut? Puheesta ei saa mitään selvää, jos haluaa kuunnella rytinäkohtaukset ilman, että korvat hajoaa ja päin vastoin. Leffa itessään kyllä ihan ok.

Tänään ehkä Gal Gadottia tän uudemman Wonderwomanin muodossa..

onkohan Tohtori muuten täysin älästi: kuvassa
:kuvia:
Kysmys kuuluu onko tohtori täysin selvinpäin.
Mielestäni Pakkis on pitkän aikaa sisältänyt huolestuttavan paljon kuvamateriaalia tiettyjen jäsenten alkoholin käytöstä. Käyttö on siis jokapäiväistä ja todennäköisesti myös runsasta eli päihtymystä aiheuttavaa. Eikö tämän pitänyt olla jonkinlainen urheilullinen ja terveellisiin elintapoihin pohjautuva sivusto? Lisäksi erilaisten eläinperäisten grilliruokatuotteiden kulutus on ilmeisesti riistäytynyt hallinnasta. Muna tai vastaavat laitteet ovat ahkerassa toiminnassa ulkokeittiöissä. Veikkaan ankaraa lihavaaoloa ja syksyistä katumusta holtittoman kauden jälkeen.

:kuvia:

Mielestäni Pakkis on pitkän aikaa sisältänyt huolestuttavan paljon kuvamateriaalia tiettyjen jäsenten alkoholin käytöstä. Käyttö on siis jokapäiväistä ja todennäköisesti myös runsasta eli päihtymystä aiheuttavaa. Eikö tämän pitänyt olla jonkinlainen urheilullinen ja terveellisiin elintapoihin pohjautuva sivusto? Lisäksi erilaisten eläinperäisten grilliruokatuotteiden kulutus on ilmeisesti riistäytynyt hallinnasta. Muna tai vastaavat laitteet ovat ahkerassa toiminnassa ulkokeittiöissä. Veikkaan ankaraa lihavaaoloa ja syksyistä katumusta holtittoman kauden jälkeen.
Haha!
Näin torstai aamuna minäkin olen ihan tukevassa nousuhumalassa joten se siitä.

Back
Ylös Bottom