Minä ostin PS5, tytöt sanoi että ei käyttöä, poika sanoi ettei tartte ja itsehän en pelaa #successmitähän Minä ostaisin seuraavaksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä ostin PS5, tytöt sanoi että ei käyttöä, poika sanoi ettei tartte ja itsehän en pelaa #successmitähän Minä ostaisin seuraavaksi
Mulla on ollu Maltoja pari. Ei tee mun kädellä hirveästi muualla kuin tosi tuulisella. Buzzz OS riittää meikäläiselle normikelillä, että päätyy vasemmalle, mutta myös liitää.Ei ole pitkään aikaan kirjoiteltu fribasta. Järkeilin mennä ostamaan prismasta kiekkoja. En oo yli vuoteen ostanu kiekkoa, sen sijaan hukannut olen.
Ainakin Discraft Malta pitäis hakea. Olis tarve vakaalle midarille. Buzzz helvetin hyvä, mutta lentää tikkusuoraan sen 90m
Minäkin ostin.Minä ostin PS5, tytöt sanoi että ei käyttöä, poika sanoi ettei tartte ja itsehän en pelaa #success
Henkilöautoilet huomenna aamulla Tanpereelle ja:mitähän Minä ostaisin seuraavaksi, henkilöautoja ja moottoripyöriä on katseltu silläsilmällä mutta ej löyvvy
Hurja tarina!Kuinka hurja tarina pitää keksiä, jotta elukepaperit irtoavat?
Ei oo rahuleita näkynyt vielä!Missäs ne mun eläkepaperit viipyy?
Erikoistuvan palkka, juu nou.Voittajan lounas. Purkki raejuustoa ja possumunkki.
Prismassa oli berliininmunkkeja, jotka oli halkaistu ja väliin lyöty kermavaahtoa. @Kajsna on näköjään aloittanut sivubisneksen pullapuolen suunnittelijana.
Tuo on juuri se syy miksi Masterchef Australia on menestynyt globaalisti mutta jenkkiversio ei. Ihan eri henki ja tunnelma, jenkkien versio ihan eri ohjelma jopa.Jonkun verran tätä oosträiliän masterseffiä kattonu, amerikkalaista vähempi. Aikamoinen kulttuuriero, austraalialaisessa kannustetaan ja ihanaa hali-hali, amerikkalaisessa versiossa se on fuck you fucking idiot ja i hate him/her jne. Samanlaisen eron huomaa myös jossain USA vs. Kanada ohjelmaversioissa. Jenkit tykkää kauhiasta öyhöttämisestä ja konfrontaatiosta.
Saatko hoidettua mulle eläkepaperit, saat PS5 siitä hyvästäHurja tarina!
Ei oo rahuleita näkynyt vielä!
Erikoistuvan palkka, juu nou.
Ei oo mulla ollu tarvetta nelosellekaan. En kyllä tiiä joko se on myytySaatko hoidettua mulle eläkepaperit, saat PS5 siitä hyvästä![]()
Tai suomi versio. Semmosta saatanan nyrpistelyä.Tuo on juuri se syy miksi Masterchef Australia on menestynyt globaalisti mutta jenkkiversio ei. Ihan eri henki ja tunnelma, jenkkien versio ihan eri ohjelma jopa.
Eli ei kannata keksiä mitään tarinoita, rahalla ne lausunnot tulee.Hurja tarina!
Ei oo rahuleita näkynyt vielä!
Erikoistuvan palkka, juu nou.
Aijaa! En ole ekan kauden jälkeen katsonut, eli en yhtään tiedä millainen se on. -Ja ei näemmä tarvitse katsoakaan!Tai suomi versio. Semmosta saatanan nyrpistelyä.
Ei tarvi.Ja ei näemmä tarvitse katsoakaan!
Rakastan ohjelmaa mutta Inhoan tunnaria ja vihaan sitä helvetin huutamista parvelta.Masterchef Australia on sellainen lämminhenkinen hyvänmielen ohjelma, tykkään, vaikka en edes kokkaa itse.
Joo, varsinkin alkukaudesta se jatkuva "ÄÄÄÄÄÄÄ!" "IIIIIII!" "WÄÄÄÄ!" käy välissä vähän hermoille. Kun väki vähän vähenee niin alkaa helpottaa.vihaan sitä helvetin huutamista parvelta.