En oo nähnyt livenä kuin yhden pakkislaisen, silloinkaan ei alkoholi liittynyt asiaan.voisi myös olla melko hiljaista
yhtesti olen kahten ex-sinkkuketjulaisen kassa ehtoota istunut, isolla kirkolla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo nähnyt livenä kuin yhden pakkislaisen, silloinkaan ei alkoholi liittynyt asiaan.voisi myös olla melko hiljaista
yhtesti olen kahten ex-sinkkuketjulaisen kassa ehtoota istunut, isolla kirkolla
vaikuttaisipa vaikuttava aine Minullakin noin
Tässä tapauksessa on toistepäin.
Onneksi on lopettanut mutta alkuun halusi aina selvityksen mihin ne hänen katkaisemat asiat on tulossa, mittoja on muutama kymmenen yleistä mittaa joita sahataan paljon. Malliin siis katkaisen nyt 500kpl 550mm pätkiä, alkoi oikeasti vituttamaan ja sanoin suoraan että mulla menisi päivät selitellessä sulle näitä että etköhän ala vain katkomaan, ei oo kysellyt enää.
Eli siis ne vähemmän fiksutkin koittaa miettiä aivan liikaa, ihan mielellään minä selittäisin mitä niillä tehdään ja miten jos hänen homma olisi se mutta kun ei oo eikä tule olemaan.
Siis minähän neuvon aina ystävällisesti ja näytän miten toimia, silti hetken päästä tusataan taas vaivalloisesti ja samassa tilassa kun työskentelee niin näin maksajan roolissa tuskastuttaa katsoa.Jonain päivänä kun olethyvällä ja kärsivällisellä tuulellatyöpaikalla, niin näytä hänelle kuva jostain valmiista teoksesta,
johon on käytetty niitä hänentaitavasti määrämittaanleikkaamiaan 550mm pätkiä...
Ehkä hän sitten kokee työnsä jopa merkitykselliseksi...
Ne 550mm katkotut asiat eivät enää ole hänen mielessään vain irrallisia kappaleita vaan tärkeä osa projektia...
Positiivisesti työhönsä suhtautuva saattaa olla taloudellisestikin hyväksi firmalle =ja myös sinun sydämelle ja verenpaineille =
.
Ja niin kuin tiedät, niin hyvä sydän- ja verisuoniterveys puolestaan on eduksi... Ehdit jo ajatella mille, ennen kuin pääsin virkkeen loppuun!