Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos lasketaan pakkisristeily matkaan, niin varmaan yli 30.. Ilmankin pääsee johonkin viiteentoista hyvin nopeasti entisten ja nykyisten pakkislaisten kanssa, enkä varmaan muista lähimainkaan kaikkia näin nopsaan..

Andy taitaa olla alfa ja omega.
Pieni kuratointi tämän päivän off-topicista:

☀️ 🌘 🌎 💫

b0474024bd1045bad33444e27a1c4352921772b1823b3fb25ebeec84ff1c04d0.jpg

jack-sparrow-drink.gif

tenor.gif

Nuori Andy:

Maailma tuli valloitettua melko nopeasti:

😁

Useemman kymmentä miittien ja risteilyjen kautta.

Ison osan nimimerkitkin unohtunut. Ja en edes tiedä kaikkia, joita samoilla risteilyillä ollut. Alkoholilla saattaa olla osuutta asiaan.

Fuuterin tietenkin muistan. Istuttiin parisängyn reunalla. Kädet omilla puolilla, kai.

Tässä tapauksessa on toistepäin.
Onneksi on lopettanut mutta alkuun halusi aina selvityksen mihin ne hänen katkaisemat asiat on tulossa, mittoja on muutama kymmenen yleistä mittaa joita sahataan paljon. Malliin siis katkaisen nyt 500kpl 550mm pätkiä, alkoi oikeasti vituttamaan ja sanoin suoraan että mulla menisi päivät selitellessä sulle näitä että etköhän ala vain katkomaan, ei oo kysellyt enää.
Eli siis ne vähemmän fiksutkin koittaa miettiä aivan liikaa, ihan mielellään minä selittäisin mitä niillä tehdään ja miten jos hänen homma olisi se mutta kun ei oo eikä tule olemaan.

Jonain päivänä kun olet hyvällä ja kärsivällisellä tuulella työpaikalla, niin näytä hänelle kuva jostain valmiista teoksesta,
johon on käytetty niitä hänen taitavasti määrämittaan leikkaamiaan 550mm pätkiä...
Ehkä hän sitten kokee työnsä jopa merkitykselliseksi...
Ne 550mm katkotut asiat eivät enää ole hänen mielessään vain irrallisia kappaleita vaan tärkeä osa projektia... 😉

Positiivisesti työhönsä suhtautuva saattaa olla taloudellisestikin hyväksi firmalle = 🤑 ja myös sinun sydämelle ja verenpaineille = 😊.
Ja niin kuin tiedät, niin hyvä sydän- ja verisuoniterveys puolestaan on eduksi... Ehdit jo ajatella mille, ennen kuin pääsin virkkeen loppuun!

jos lasketaan kaikki NAISet elmäni aikana joiden kanssa olen tavannut kahdenkesken niin yli puolet on ollu pakkotoistolaisia

#vanhathyvätajat kun imiset vielä näki toisia, nyt ollaan vaan netissä

Ennole tavannut ketään, aika paljon ihan oikiata kanssakäymistä ollut täällä joskus aikoinaan näköjään, myöhemmin olen vasta liittynyt oman kuntoon viiskymppisiks, nostetan x kg penkistä jne projektin (RIP) tiimoilta. Sen muistan että jossain kohden aloin silmäilemään, että miks ihmeessä kirjotetaan koko ajan jotain höpöä johonkin helvetin off-topic palstaan täällä kuntoilufoorumilla, täysin järjetöntä ihmiselämän ajan tuhlausta, ihme urpoja. No nyt sit menee koko ajan huonommin kuntoilun kanssa ja höpöä suolletaan tänne sitäkin enemmän. :X3:

Vaikka nikit pysyykin päässä paremmin kuin ihmisten oikeat nimet, vain värikkäimmät muistaa nykyisin. Kuten seagram ja paula.

Ja olen elämäni aikana käynyt useammin treffeillä pakkislaisen kanssa kuin ei-pakkislaisen.

Jonain päivänä kun olet hyvällä ja kärsivällisellä tuulella työpaikalla, niin näytä hänelle kuva jostain valmiista teoksesta,
johon on käytetty niitä hänen taitavasti määrämittaan leikkaamiaan 550mm pätkiä...
Ehkä hän sitten kokee työnsä jopa merkitykselliseksi...
Ne 550mm katkotut asiat eivät enää ole hänen mielessään vain irrallisia kappaleita vaan tärkeä osa projektia... 😉

Positiivisesti työhönsä suhtautuva saattaa olla taloudellisestikin hyväksi firmalle = 🤑 ja myös sinun sydämelle ja verenpaineille = 😊.
Ja niin kuin tiedät, niin hyvä sydän- ja verisuoniterveys puolestaan on eduksi... Ehdit jo ajatella mille, ennen kuin pääsin virkkeen loppuun!
Siis minähän neuvon aina ystävällisesti ja näytän miten toimia, silti hetken päästä tusataan taas vaivalloisesti ja samassa tilassa kun työskentelee niin näin maksajan roolissa tuskastuttaa katsoa.
Tälle samalle tyypille sanoin jo kerran nyt loppuu ne juttutuokiot, kuka vain jos sattui menemään ohi niin heti käydään jutulle ja liittyy samaan nämä kaikenmaailman tiedustelut eli olisi kiva höpötellä.
Mutta kyllä, olen koittanut ottaa positiivisen asenteen ja ajatella että voisi olla vieläkin hitaampi :)

Back
Ylös Bottom