Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20210610-160219_Gallery.jpg
Tilanne on paha.
#missäonmuna
#näkyykökello

Varmaankin se on niitä bööniä lähdettävä katselemaan kera oluen.
Vai pitääkö täällä sivistyneisen keskellä tilata Aperol Spritz. Muutenkin meno on tämmöistä mannermaista. Miehet mennä viuhkii napapaidassa jne.

Viimeksi muokattu:
On taas ihmettelyä näiden janttereiden kanssa...
Yksi on sellainen joka tekee asiat aivan helvetin vaikeasti joka tarkoittaa samaa kuin hidas, sitten kun koittaa nätisti opastaa kuinka toinen pääsee helpommalla ja on huomattavasti nopeampaa niin ollaan naama kurtussa.
Näitä tietynlaisia tyyppejä kyllä yhdistää samanlaiset asiat, on sinällään ihan ok tyyppejä mutta jollain tapaa yksinkertaisia. Luulen myös että omasta mielestään kiitävät kuin raketit mutta työ on lähinnä sellaista mukakiireistä, vähän järkeistämällä saisi rennolla otteella paljon enempi aikaan.
Mutta on kyllä tuskastuttavaa katsoa sitä samaa päivästä toiseen kun mikään ei muutu, sitten ne ihmettelee kun ollaan pätkätöissä jne.
Sama tyyppi kävelee hallin toisesta päästä vessaan aina n. 5-15 minuuttia ennen taukoa, kävelee siihen työpisteelle takaisin ja jatkaa sen muutaman minuutin hommia. Tämä on siis aivan säännönmukaista toimintaa ja ihmettelen rakon ajoitusta/pidätyskyvyn puutetta eikö voisi odottaa sen hetken taukoon asti kun taukotila on siinä vessan vieressä? Ymmärtäisin senkin jos vähän aikaistaisi taukoa silleen mutta kun menee sinne takaisin puuhastelemaan.

Toinen kummastuksen aihe, ihmiset verkkokaupan asiakkaana.
Kuinka moni teistä menee vaikka varustelekan sivuille ja lähettää sähköpostia kuinka voin maksaa tuotteet?

Yksi on sellainen joka tekee asiat aivan helvetin vaikeasti joka tarkoittaa samaa kuin hidas, sitten kun koittaa nätisti opastaa kuinka toinen pääsee helpommalla ja on huomattavasti nopeampaa niin ollaan naama kurtussa.
Näitä on myös lihanleikkuu hommissa.

On taas ihmettelyä näiden janttereiden kanssa...
Näitä tietynlaisia tyyppejä kyllä yhdistää samanlaiset asiat, on sinällään ihan ok tyyppejä mutta jollain tapaa yksinkertaisia. Luulen myös että omasta mielestään kiitävät kuin raketit mutta työ on lähinnä sellaista mukakiireistä, vähän järkeistämällä saisi rennolla otteella paljon enempi aikaan.
Mutta on kyllä tuskastuttavaa katsoa sitä samaa päivästä toiseen kun mikään ei muutu, sitten ne ihmettelee kun ollaan pätkätöissä jne.
Sama tyyppi kävelee hallin toisesta päästä vessaan aina n. 5-15 minuuttia ennen taukoa, kävelee siihen työpisteelle takaisin ja jatkaa sen muutaman minuutin hommia. Tämä on siis aivan säännönmukaista toimintaa ja ihmettelen rakon ajoitusta/pidätyskyvyn puutetta eikö voisi odottaa sen hetken taukoon asti kun taukotila on siinä vessan vieressä? Ymmärtäisin senkin jos vähän aikaistaisi taukoa silleen mutta kun menee sinne takaisin puuhastelemaan.

Toinen kummastuksen aihe, ihmiset verkkokaupan asiakkaana.
Kuinka moni teistä menee vaikka varustelekan sivuille ja lähettää sähköpostia kuinka voin maksaa tuotteet?
Eipä tuolla keski-euroopan suunnalla asiat ole sen paremmin.
Siellä on nyt neljättä päivää mietitty että paljonkohan nämä myytävänä olevat kuormurit kustantaa.
Melkoisia pisnesmiehiä.

Ei näin saatanan tyhmiä voi olla tai sitten potilaat lähtee raajat väärässä kohtaa kehoa sairaalasta pois.
No kyllä yksinkertaisista asioista saa ihan saatanan vaikeita, kun fiksut(?) Ihmiset ajattelee asioita aivan liikaa ja liian vaikeasti.

Onneksi olen sillai sopivan tyhmä ja yksinkertainen, etten pysty tekemään asioita vaikeasti tai vaikeita asioita ylipäätään.

No kyllä yksinkertaisista asioista saa ihan saatanan vaikeita, kun fiksut(?) Ihmiset ajattelee asioita aivan liikaa ja liian vaikeasti.

Onneksi olen sillai sopivan tyhmä ja yksinkertainen, etten pysty tekemään asioita vaikeasti tai vaikeita asioita ylipäätään.
Tässä tapauksessa on toistepäin.
Onneksi on lopettanut mutta alkuun halusi aina selvityksen mihin ne hänen katkaisemat asiat on tulossa, mittoja on muutama kymmenen yleistä mittaa joita sahataan paljon. Malliin siis katkaisen nyt 500kpl 550mm pätkiä, alkoi oikeasti vituttamaan ja sanoin suoraan että mulla menisi päivät selitellessä sulle näitä että etköhän ala vain katkomaan, ei oo kysellyt enää.
Eli siis ne vähemmän fiksutkin koittaa miettiä aivan liikaa, ihan mielellään minä selittäisin mitä niillä tehdään ja miten jos hänen homma olisi se mutta kun ei oo eikä tule olemaan.

Andyhan näytti oikein fressiltä ja skarpilta! Josku helsinkhin arabiassa kun asuin niin tuli havainnoitua Andya kun meitin naapuritalossa asui Myllykosken Pekka ja kaveerasivat. Kerrankin Andy oli mun edellä r-kioskin jonossa ja soitti siinä vuoron tultua minuutin verran ilmakitaraa. Lopulta useampaan kassahenkilön kysymykseen tuli vastaus siis että mitä saisi olla: sininen chesterfield.😁

Back
Ylös Bottom