Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#33,3rpm

F5806055-6231-4CA3-BA98-6D4F99B62D82.webp

Cooperissa vois nyt mennä 2800m ilman kummempia valmistautumisia. 3000m vois päästä hyvänä päivänä, jos tekis nopeustreeniä pohjalle jonkin aikaa.

Riippuu varmaan henkilöstä ja hetkestä, haaveileeko vaan coituksesta yleensä vai sitten jostain tietystä perversiosta juuri sillä hetkellä 😁

Edit. Meinasin vielä lisätä, että jos sä kerrot sun niin mä kerron mun, mutta ehkei nyt kuitenkaan 😅
Noh, kun kerran kysyit...

Kyllähän tuo Timbersport Stihl eli 91cc kuumottaisi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=j0v0Lc2z_xk

Tosin laittaisin siihen 25" laipan.

Kuntoilusalin siirto osoitteesta aa osoitteseen bee käy ihan kuntoilusta.

"En ole ajokunnossa mutta kyllä mä töihin voin tulla" sanoi yks hoitaja kerran.

Ei sillä, puhalsin aamulla nollat.

Voihan noita ruokia yrittää tunkea väkisellä suuhun, mutta maha sen lopuksi päättää, oliko viisasta.
Niin. Ei minustakaan ole järkevää tehdä liian tulista ihan siksi että olisi hullun tulista, kyllä ruuan ensisijaisesti pitäisi hyvää olla ja sitä pystyä syömään.

Eli vanha viisaus: liialla tulisuudella voi pilata ruuan kuin ruuan, samoin kuin liialla savulla.

Olen niin ylpeä itsestäni, sain kulmaraudan puolikkaan kiinni. Onhan tuota suunnitelty yli viisi vuotta.

Ihan saatanallinen soija tuli tuosta. Olisikohan ansainnut sidukan?

Olen niin ylpeä itsestäni, sain kulmaraudan puolikkaan kiinni. Onhan tuota suunnitelty yli viisi vuotta.

Ihan saatanallinen soija tuli tuosta. Olisikohan ansainnut sidukan?
Kyllä nestettä (alkoholia) keho tarvii.

Back
Ylös Bottom