Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ehdi tänään

pahus! olen tässä kuikuillut, koska: saavutte

keiky loppu ja niin pitkä jono niin olisin voinut tehdä tilauksen

että saa nähdä jaksanko mennä itse jonoon &paikanmenetyksen

Tässä ketjussa liikunta koostuu hauiskäännöstä pudotussarjalla lähtien noin puolen kilon (+lasi) painosta. Unohtamatta restoratiivista sohvajoogaa.

älä unohda ketjun useaa polkupyöräilynharrastajaa

20210512_184536.webp

Se on taitolaji, että osaa sisustaa parvekkeen.

Tässä ketjussa liikunta koostuu hauiskäännöstä pudotussarjalla lähtien noin puolen kilon (+lasi) painosta. Unohtamatta restoratiivista sohvajoogaa.
Ei sekään väärin ole. Joskushan se lasillinen on parasta mindfulnessia.

Mitä tulee aiemmin mainitsemaani itseni hukkaamiseen, niin osa siitä on sitä, että olen onnistunut ympäröimään itseni ihmisillä, joilla liikunta ei näyttele minkäänlaista osaa elämässä. Vaikka itse olen lähtökohtaisesti aktiivinen, niin tottahan miellyttäjä miellyttää ja vieraannuttaa myös itsensä liikunnasta, joten jo se, että aktivoidun tässä ketjussa, on sekin eteenpäin.

Ei riitä rahuli tonne.
Pohdiskelin olisikohan syttynyt jostain esim. parvekkeella olleesta lasiesineestä tjsp auringon porottaessa.
Serkkuni asuu tuolla saaristokaupunkissa. Ihan mukavan näköistä seutua mutta on kyllä ne talot tungettu postimerkin kokoisille tonteille hyhhyh.

Serkkuni asuu tuolla saaristokaupunkissa. Ihan mukavan näköistä seutua mutta on kyllä ne talot tungettu postimerkin kokoisille tonteille hyhhyh.
Minunkin serkkuja asuu kyseisellä suunnalla muutamassa eri osoitteessa!
Aika yksitoikkoista aluetta. Lehtoniemi, Matkusniemi, Käränkä ois ihan viihtyisiä, mutta hintaakin löytyy.

mustaleisen:meikä touhussa ei taas ole mitään järkeä

olen nyt jo kotioloissa, vaikka terassit pullisteli imisiä ja NAISia

olen siis kotioloissa: yksin

koskahan opin, että kesken illan ei lähtetä kotiin?

Back
Ylös Bottom