Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Havaintoja nolla. Ongelmia yksi.

Char-muuttuja ei tunnista varmaankaan välilyöntiä. Pitänee jatkaa huomenna, sillä 2 h kuuklettelukaan ei auta.

Joskus, jos on tympeä ja työläs ohjelmointirobleemi, aivot voi jäädä sopivasti kierroksille ja looppiin jauhamaan sitä ongelmaa. Pitkän päivän jälkeen se perhanan jumi kummittelee päässä ja tulee uniinkin. Millä käskyllä sen loopin saa katki siellä unessa?

Joskus lauantai aamuisin saa kauhean sätkyn että nyt oon myöhästä töissä, se onkin hyvä fiilis kun tajuaa että onkin lauantai!
Tosin nuorena ja hurjana olin melkein aina lauantaisin pajottamassa romuja seuraavaksi viikoksi tieliikenne kelpoisiksi, nyt jos joku ehdottaisi moista niin saattaisin jopa hetken hymyillä.

Vois tänään tehdä noita kermalla täytettyjä juttuja, jätän kyllä ihan suosiolla marmeladit pois.
Uskon siihen että kaikilla asioilla on tarkoitus, mun piti ostaa jo uusi sohva mutta aattelin lykätä asiaa. Just kippasin kahvikupin sohvalle. Voi voi.

Lienee yleinen hakusana, kun google tarjoilee:
1605946150303.webp

En halua sen enempää koronakeskustelua tässä mutta kattokaapa aamuteeveetä, on taas vähän sekopäistä selostusta ollut.

Jostain syystä kukaan ei uskalla nostaa nyt asioita ylös politiikassa, liekö noi kuntavaalit jotka lähestyy niin ei haluta keikutella paattia?
Eihän kuntavaalit hallituksen/eduskunnan toimiin vaikuta mutta puolueena puoluekannatukseen.

En tainnut viimeksi äänestää, nyt taitaa olla aika. Mietin kyllä ehdokkaaksi lähtemistäkin mutta en taija viittii vaikka omalla kylällä nimi on aika monen tiedossa, tosin uskon että se on vaan haitta :X3:

E: Ihan retorinen kysymys johon ei ole oikeaa eikä väärää vastausta, voisitko kuvitella että äänestäisit minua?

En voisi kuvitella äänestäväni suhteellisen vaalitavan vaaleissa.
Toikin on kyllä muuten hyvä pointti, siellä on ne tietyt "varmat" läpimenijät ja loput on vain haalittu keräämään ehdokkaan sukulaisten&tuttujen äänet puolueelle.

Back
Ylös Bottom