Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisko joku sit kertoa miten vaaleissa on käynyt kun tulos on selvillä? En itse jaksa millään seurata.
Mua nyt ihan vaan vähän viduddaa noi jenkkien pressanvaalit, ihan kuin olisi meille valitsemassa ainakin uutisoinnin määrästä päätelle.
Minulle on loppuviimein ihan yks hailee kuka voitaa jotku vaalit, oli se suomessa tai jenkeissä, ei kiinnosta. Mutta haluan nähdä/kuulla millaisen sekasotkun Rumppi saa aikaan hävitessään, sen psyykkeen reaktio kiinnostaa, ei sen poliittiset vaikutukset.

ulosteellä

7C4E88CA-9E24-4B8C-9B5F-E49BA4919687.webp

Minulle on loppuviimein ihan yks hailee kuka voitaa jotku vaalit, oli se suomessa tai jenkeissä, ei kiinnosta. Mutta haluan nähdä/kuulla millaisen sekasotkun Rumppi saa aikaan hävitessään, sen psyykkeen reaktio kiinnostaa, ei sen poliittiset vaikutukset.
Kieltämättä on itselläkin käynyt mielessä millainen sekoilu alkaa.

Kieltämättä on itselläkin käynyt mielessä millainen sekoilu alkaa.
Minusta isommat riskit on Bidenin ulkopolitiikassa.
Kukaan ei tunnu ajattelevan että siinä suhteessa tilanne voi pahentua.

Aletaan ideologiaa työntämään ryssille,kinkeille p-korealle jne naamaan.
Helpompi aina ymmärtää sitä joka laukkaa dollarin kiilto silmissään.

Hmph. Pitää syödä. Olisi hyvä vitutus rakennettuna kovempaa juoksutreeniä ajatellen, mutta ei taida olla fiksua lähteä juoksentelemaan enää kahdeksan aikaan.

Netistä löytyvillä ohjeilla selviää kyllä kodin pienistä sähkötöistä.
Oliko doownek joka totesi, väri väriin ja loput maihin.
Kyllä mää selviän liian isoistakin sähkötöistä, kun ne on johtojen kytkemistä. Sitten kun en tunne johtojen vetojen tekniikoita, niiden reittien logiikkaa tai miten fiksaan jotain kytkimiä tai selvitän mikä piuha menee minnekkin... En jaksa opetella jos rahalla saa ammattilaisen tekemään. Samassa ajassa kun kiroilen ja opettelen asiaa tienaan torinlaidalla ammattimiehen palkan, eikä tarvi kiroilla niin paljoa.

Sanotaanko että kun vaikuttaa siltä että täällä on edellinen asukki tehnyt sähkötyöt noilla youtube opeilla ja niitä on tässä muutamaan otteeseen korjailtu niin...edellinen perhe valitti ettei he oikein oppinut sähkölattialämpöä käyttämään...onpa kumma kun lattian lämpösensori on seinän sisällä. Lattian tavoitelämpö uudesta termostaatista 23 ja lattia puskee lähes 40 astetta että seinän sisällä on se 23.

Kylläpäs oli kiva päästä hiomaan oikein koneella.
Mua jotenkin aristaa kaikenlaiset miesten koneet. Jossain vaiheessa joutuu varmaan opetella käyttämään sorvia. Ellen saa puhuttua että joku mies näyttäisi mulle sorvaustaitojaan :unsure:

Back
Ylös Bottom