Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mittasin jatkojohdon väärin, ois pitänyt olla 4m eikä 3m mutta kun pari metriä jo liimannut niin minkäs teet. prkl.

Itse olen oppinut jo että mittaa kolme kertaa ja ota kaks kertaa mitattua pidempi. Halvempaa rullata ylimääränen piiloon kuin ostaa toinen.

Hoho, ei huono lahja! Erinomainen tiputtaa vinssillä pihaan eurolavan päällä.
Kaverini kanssa suunniteltiin että sille pitää tehdä teline, lahjan saaja voi sitten sijoittaa sen vaikkapa olohuoneeseen koristeeksi.

#ajankuluksi siivosin myös munan ja imuroin tuhkatkin pesästä. Sekä hinkkasin takan laseista kököt suurin ja piiretin pois.

Nyt pitäis olla koko ajan tekemistä.

kävin kirjastossa, ulkoruokinnassa (0/5), vaatekaupassa, tämä sisälti noin tunnin henkilöautoilua

nyt lähden pyöräilemään #ajankuluksi

iltaohjelmaksi olen säästänyt maitokaupassakäynnin, siinä voi samalla vielä vähän henkilöautoilla

Screenshot_20201004-154928_Gallery.webp

#ajankuluksi

#ajankuluksi
Ilmeisesti joku Assassin's Creed? En oo yhtäkään pelannut, mutta Assassin's Creed Valhalla on noita ensimmäisiä Xbox Series X:n kanssa julkaistavia RPG:itä, niin sen vois melkein tyypätä. En oo varma, tuleeko ihan tän Game Passin kautta kk-maksulla, kun piti ottaa tää jo aikaisemmin PC-pelejä varten..

Ilmeisesti joku Assassin's Creed? En oo yhtäkään pelannut, mutta Assassin's Creed Valhalla on noita ensimmäisiä Xbox Series X:n kanssa julkaistavia RPG:itä, niin sen vois melkein tyypätä. En oo varma, tuleeko ihan tän Game Passin kautta kk-maksulla, kun piti ottaa tää jo aikaisemmin PC-pelejä varten..

Joo, origins.

En saanut itselleni synttärilahjaa. Yhdistelmähiomakoneet oli loppu rautakaupasta ja vaatekaupassa ei myyjiä kiinnostanut palveleminen.

En saanut itselleni synttärilahjaa. Yhdistelmähiomakoneet oli loppu rautakaupasta ja vaatekaupassa ei myyjiä kiinnostanut palveleminen.

Olen pohtinut myös omaa synttärilahjaa...en ole keksinyt. Viikko vielä aikaa keksiä.

Ainakin ne mitä oon ite nähny myydyn on ollu "avaimesta käyntiin"

Se on sitten eri juttu pääseekö niillä kolmenkulman aapeeseetä pidemmälle.

Esim semmonen uazin moottori?

e: tanperetta kohti varNmaan mennään, mutta kolopalloautolla ja yritetään pysyä hiljaa.
Herr Doktorin sisustukseen sopisi varmaan paremmin tarjolla oleva Zilin vaihdelaatikko.

Back
Ylös Bottom