mitähän sitä sitten tekisi #ajankuuksi
MInä tein ruokaa #ajankuluksi. Pastaa jauhoista ja munista ja sitä rataa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitähän sitä sitten tekisi #ajankuuksi
Mittasin jatkojohdon väärin, ois pitänyt olla 4m eikä 3m mutta kun pari metriä jo liimannut niin minkäs teet. prkl.
Kaverini kanssa suunniteltiin että sille pitää tehdä teline, lahjan saaja voi sitten sijoittaa sen vaikkapa olohuoneeseen koristeeksi.Hoho, ei huono lahja! Erinomainen tiputtaa vinssillä pihaan eurolavan päällä.
Nyt pitäis olla koko ajan tekemistä.
Ilmeisesti joku Assassin's Creed? En oo yhtäkään pelannut, mutta Assassin's Creed Valhalla on noita ensimmäisiä Xbox Series X:n kanssa julkaistavia RPG:itä, niin sen vois melkein tyypätä. En oo varma, tuleeko ihan tän Game Passin kautta kk-maksulla, kun piti ottaa tää jo aikaisemmin PC-pelejä varten..#ajankuluksi
Ilmeisesti joku Assassin's Creed? En oo yhtäkään pelannut, mutta Assassin's Creed Valhalla on noita ensimmäisiä Xbox Series X:n kanssa julkaistavia RPG:itä, niin sen vois melkein tyypätä. En oo varma, tuleeko ihan tän Game Passin kautta kk-maksulla, kun piti ottaa tää jo aikaisemmin PC-pelejä varten..
En saanut itselleni synttärilahjaa. Yhdistelmähiomakoneet oli loppu rautakaupasta ja vaatekaupassa ei myyjiä kiinnostanut palveleminen.
Olen pohtinut myös omaa synttärilahjaa...en ole keksinyt. Viikko vielä aikaa keksiä.
Ei muuta kuin portsen keula nousuviikolla kohti tanperetta ja sieltä huutelemaan jotain tarpeellista.Olen pohtinut myös omaa synttärilahjaa...en ole keksinyt. Viikko vielä aikaa keksiä.
Ei muuta kuin portsen keula nousuviikolla kohti tanperetta ja sieltä huutelemaan jotain tarpeellista.
Herr Doktorin sisustukseen sopisi varmaan paremmin tarjolla oleva Zilin vaihdelaatikko.Esim semmonen uazin moottori?
e: tanperetta kohti varNmaan mennään, mutta kolopalloautolla ja yritetään pysyä hiljaa.
Herr Doktorin sisustukseen sopisi varmaan paremmin tarjolla oleva Zilin vaihdelaatikko.
siitäMutku Uazista on niinlämpimiämuistoja inttiajoilta? Niillä rällättiin ympäri varuskuntaa väijymässä nurkkia..