Se meni runkkaan.
Prayer
Jos sä samalla vedät Alyssaa takaapäin kun se ottaa Mikkiiltä poskeen?
Prayer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se meni runkkaan.
Prayer
Juu, nyt saa Alyssa 2on1:stä ku on sitä niin kauan toivonu... annetaan sille kunnon kyyti :whip:Se meni runkkaan.
Prayer
cmon, alyssan mieliksi ;)Eikun Mikkii saa yksityishoitelun.
En mä taida tarvita sammutuspulloa perseeseeni.. kiitos kumminkin.
Juuh, saattas naisen 'boriksen' käytön jälkeen tuntua jörniminen siltä legendaariselta patongin heiluttelulta messuhallissa :DNo en mä sitä tilannut :D Mitäpä semmoisella naisella enää tekee joka Brunolla kerran leikkii.
Juu, nyt saa Alyssa 2on1:stä ku on sitä niin kauan toivonu... annetaan sille kunnon kyyti :whip:
cmon, alyssan mieliksi ;)
sillo jo alyssaki vois sanoa että on kunnolla saanu mulkkua ku 5 wtf-trediläistä kiskoo alyssaparkaa joka suunnasta :Dmeinaako prayer alkaa ujostelemaan? Mä tuun mukaan, kolmanneks, neljänneks tai viidenneks. ihan sama kuha Alyssa saa kyytiä..![]()

johan löyty prayeristä aivan uus puoli :DLahjoitin juuri yhdelle pikkutytölle polkupyörän
Että tulikin hyvä fiilis:D Tuollainen hymy on kyllä parin sadan arvoinen näky :haart:
nyt löyty prayeristä joka aivan uus puoli :D
edellisellä sivulla kerto ostaneensa uuden aseen - nyt kertoo lahjottaneen pikkutytölle polkupyörän :hyvä: