Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta hyvä että vaan sikari. On täällä mrinaan myös jo viskikaapilla vierailtu.
Liittyykö tähän joku lentosotamies.. vai alikersanttiOnpas ollut viriili perjantai![]()
No mutta hyvä että vaan sikari. On täällä mrinaan myös jo viskikaapilla vierailtu.
katso liitettä 220106
Voi olla.. tiukkaa on tavara.. ja voin kertoa, että nousee hattuun, ja tässä vanhakin nuortuu!Kohta on kytät oventakana alaikäisten käytöstä.
Tuli vähän lainaus-erroria näköjään. Mutta oli ekstriimilläkin kirjoituserhettä!Kyllä tässä kun viestit ylempää lukee, niin huomaa, että kunteilla on viski maistunut.
Hyvä!
![]()
Kuva: Opiskelijat viuhahtivat Tampereen illassa – ”Tissit ja pippelit vilahtelivat”
Opiskelijaelämä alkoi ilmeisen railakkaasti Tampereella.www.iltalehti.fi
Joo, isoisä aina joukko-osaston lepovuoron aikaan teki rintamamiestovereille nänniläväreitä korsussaTehdään nännäreitä?

Ja mulla vahvinta mukissa ollut taas tee!Kyllä tässä kun viestit ylempää lukee, niin huomaa, että kunteilla on viski maistunut.
Hyvä!
Tuleekohan irmakin viivalle.Bensalenkkarigeeni on vahvasti läsnä Kauhavalla.
Eikun minä sitä että täällä melkoinen kavalkadi meisseleitäLiittyykö tähän joku lentosotamies.. vai alikersantti![]()

Mites se nyt noin?Ja mulla vahvinta mukissa ollut taas tee!
Ei mee taas nallekarkit tasajaolla.
Mitä nää niinku odotit siltä? Eihän lambicit mitään mummon marjamehua kuitenkaan ole :DMä löysin kaupasta kirsikkaolutta, se oli aika hapanta, ei jatkoon.
Mitähän tähän taas vahvasti liittyisMites se nyt noin?
Mä löysin kaupasta kirsikkaolutta, se oli aika hapanta, ei jatkoon. Sitten löysin vielä pullon kopparbergin lemon & lime fruit beer ja se oli hyvää, jatkoon.
Odotin vähemmän hapanta. Oon joskus juonut pubissa kirsikkaolutta ja omenaolutta ja ne oli hyviä. Tää aavistuksen liian hapanta. Olisiko tehty hapankirsikoista.Mitä nää niinku odotit siltä? Eihän lambicit mitään mummon marjamehua kuitenkaan ole :D
Sade sais loppua, niin käyn heittämässä.